وحشی گری داعش در موصل+فیلم

پنج‌شنبه 27 آبان 1395 - 20:32

العالم - گروه تروریستی داعش پس از تسلط بر موصل و دشت نینوا همه اماکن مذهبی را منهدم کرد و اکنون پس از آزاد سازی تدریجی این مناطق عمق جنایت های داعش آشکار تر شده است.

به گزارش گروه بین الملل شبکه العالم، تروریست های داعش که به دشمنی با مظاهر دینی و اهل بیت (ع) معروف هستند، در اقدامی کینه توزانه اماکن مذهبی اعم از مقام ها، حسینیه ها و مساجد پیروان اهل بیت علیهم السلام را از زمان تسلط خود به بخش هایی از استان نینوا منهدم کردند.

مقام امام زین العابدین علیه السلام در روستای علی رجبی استان نینوا یکی از اماکن مذهبی مقدس برای پیروان اهل بیت(ع) است که مراسم عاشورا را در آن بر پا می شد.

مردم موصل به خاطر ارتباط مذهبی و روحی که با این مکان داشتند از تخریب آن بیشتر از تخریب منازلشان ناراحت شده اند.

استان نینوا دربرگیرنده اماکن مذهبی، مقبره پیامبران و مقام های اولیا بود که گروه تروریستی داعش همه آنها را به ویژه آنهایی که به گونه ای با اهل بیت مرتبط بود به کلی ویران کرد.

تروریست های داعش افزون بر مقام امام رضا علیه السلام در روستای تیسخراب، مقام حضرت عباس (ع) در روستای العباسیه ، مقام حضرت زینب(س) در سنجار، مقام امام حسین(ع) درخزنه تبه، مقام خضر(ع) در سنجار، مقام امام علی(ع)، در روستای مناره شبک وهمه حسینیه ها و مساجد وابسته به شیعیان را در مناطق اشغال شده منهدم کرده اند.

217-9 

پربیننده ترین خبرها