انصارالله: متجاوزان مسیر حل سیاسی بحران را بسته‌اند

انصارالله: متجاوزان مسیر حل سیاسی بحران را بسته‌اند
جمعه 28 آبان 1395 - 20:49

یک مسئول برجسته جنبش انصارالله یمن کشورهای متجاوز به رهبری عربستان را متهم کرد که راه ها را به روی حل سیاسی در یمن بسته اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، علی القحوم، عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله در یمن، روز جمعه در گفتگو با خبرگزاری "خبر" گفت: "آتش بسی که در مسقط پایتخت عمان مورد توافق واقع شد و به امضا رسید، به اجرا گذاشته شده اما کشورهای متجاوز به آن پایبند نبودند و به حملات خود به استان های مختلف یمن ادامه دادند".

القحوم افزود: "حملات توپخانه ای و موشکی عربستان سعودی به روستاهای مرزی واقع درامتداد نوار مرزی بین دو کشور و پیشروی نیروهای متجاوز با حمایت جنگنده ها نیز در صحرای میدی و تعز ادامه داشت".
این مسئول جنبش انصارالله افزود که پایبند نبودن کشورهای متجاوز به توافق آتش بس، نشان دهنده این است که این کشورها به دنبال ادامه ریختن خون مردم یمن و تخریب این کشور، غارت دارایی ها و ثروت آن و تسلط بر تصمیم سیاسی و تعرض به حاکمیت این کشور طبق گرایش ها و خواسته های استعماری و تجاوزکارانه شان هستند.
القحوم گفت: "با گذشت نزدیک به دو سال از شروع تجاوز عربستان سعودی و هم پیمانانش به یمن، کشتار یمنی ها به همان شیوه ای که باعث ننگ بشریت است، روی می دهد و آخرین مورد آن حمله دیروز به بازاری شلوغ در تعز بود که دراین حمله حدود 50 شهروند شهید و یا زخمی شدند".
وی افزود: " کشورهای متجاوز همان کشورهایی هستند که راه را به روی راه کار سیاسی می بندند و پافشاری آن ها بر تجاوز به وضوح نشان می دهد که این مشکل، برخلاف آنچه در رسانه ها تبلیغ می شود، خارجی و نه داخلی است. مردم عزیز یمن باید هوشیار باشند و فریب نخورند و عزم خود را برای مقابله با متجاوزان و اشغالگران جزم کنند و برای مقابله با آنان و دفاع از وطن و ناکام گذاشتن طرح های شیطانی، تجاوزکارانه و استعماری آن ها مقاومت کنند و وارد عمل شوند".

215

 

 

پربیننده ترین خبرها