پاسخ کوبنده به متجاوزان سعودی در نجران +ویدیو

يکشنبه 7 آذر 1395 - 14:18

نیروهای مشترک یمنی در پاسخ به جنایتهای عربستان سعودی، پایگاههای ارتش عربستان در مناطق عسیر و نجران را در جنوب این کشور هدف قرار دادند و چندین پایگاه را در رشته کوه البیاض در استان مأرب آزاد کردند.

العالم – یمن

جنگنده های متجاوز سعودی به تازگی کشتار و جنایتی دیگر علیه مردم یمن در استان الحدیده در غرب یمن مرتکب شدند. در نتیجه حملات شبانه متجاوزان تعداد زیادی از شهروندان از جمله چندین زن و کودک شهید یا زخمی شدند.

همچنین جنایتکاران سعودی سه مرکز دولتی در مناطق المراوعه، الدریهمی و الخونه را هدف قرار دادند که بر اثر آن چندین نفر شهید و یا مجروح شدند و خسارات مادی زیادی به مناطق مسکونی و زیرساخت ها وارد شد.

جنگنده های سعودی همچنین، مزرعه ای را در منطقه عبس در استان حجه بمباران کردند که در پی آن یک یمنی شهید و خسارات زیادی به این منطقه وارد شد.

یک ساختمان مسکونی نیز در منطقه المطمه در استان الجوف، مورد هدف جنگنده های ائتلاف عربستان قرار گرفت و خسارت های فراوانی به آن وارد شد.

نیروهای مشترک یمنی در پاسخ به جنایت های سعودی، مواضع، استحکامات و مراکز تجمع ارتش عربستان در پایگاههای المسیال در عسیر و الهجله، الدیس و المخروق در نجران را واقع در جنوب عربستان هدف قرار دادند.
ستاد اطلاع رسانی جنگ یمن، بخش هایی از این حملات را پخش کرد.

ارتش و کمیته های مردمی در استان مأرب در مرکز یمن، موفق شدند پس از درگیری با مزدوران سعودی، چندین پایگاه را سلسله کوههای البیاض آزاد کنند. در این حملات شماری از مزدوران عربستانی کشته یا زخمی شدند.
در همین حال، نیروهای یمنی، تلاش مزدوران برای پیشروی در مناطق مختلف در کشورشان را با شکست مواجه کردند.
دوربین های ستاد اطلاع رسانی جنگ یمن، گوشه هایی از عملیات پاکسازی این مواضع را از وجود عناصر مزدور در مناطق الشجره، الشقب و الرضعه به تصویر کشیده است.

پربیننده ترین خبرها