افشای طرح غرب برای اختلال در نظام بانکداری روسیه

افشای طرح غرب برای اختلال در نظام بانکداری روسیه
جمعه 12 آذر 1395 - 14:20

شورای امنیت فدرال روسیه اعلام کرد طرح دستگاههای اطلاعاتی غربی برای حمله الکترونیک گسترده به نظام بانکداری روسیه با هدف ایجاد اختلال در کار بانک های بزرگ این کشور را کشف کرده است.

العالم - اروپا

شورای امنیت فدرال روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: قرار بود حمله مذکور دوشنبه آینده با استفاده از سرورها و مراکز کنترل متعلق به شرکت اوکراینی BlazingFast  برای هماهنگی حملات مذکور در هلند آغاز شود.
در بیانیه شورای امنیت فدرال روسیه همچنین آمده است براساس اطلاعات به دست آمده، عوامل این حمله درصدد بودند همزمان با آغاز این حمله اطلاعات تحریک کننده و تنش آفرین از طریق ارسال پیام های کوتاه به تلفن های همراه شهروندان روس و در شبکه های اجتماعی ارسال و ادعا کنند که نظام مالی روسیه دچار بحران و شمالی از بانک های اصلی فدراسیون روسیه و جمهوری های عضو آن ورشکست شده اند.
این شورا اعلام کرد: برای مواجهه با خطراتی که امنیت اقتصادی و اطلاعاتی فدراسیون روسیه را تهدید می کند و همچنین ثبت و مستندسازی روند این حمله تمهیدات لازم را اتخاذ خواهد کرد.
شماری از بانک های بزرگ روسیه از مورد حمله داس Dos attack قرار گرفته بودند که در نتیجه آن ارائه خدمات اینترنتی آنها به مشتریان دچار اختلال شده بود.
216
 

پربیننده ترین خبرها