پرسپولیس دقیقه 92 به صدر جدول بازگشت

پرسپولیس دقیقه 92 به صدر جدول بازگشت
شنبه 20 آذر 1395 - 16:43

گل دقیقه 92 پرسپولیس که به برد 2 بر یک آن مقابل پدیده مشهد منجر شد، پس از یک روز بار دیگر این تیم را به صدر جدول رده بندی لیگ برتر بازگرداند.

العالم ـ ایران
در آخرین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، تیم مدعی پرسپولیس در ورزشگاه ثامن مشهد به میهمانی پدیده رفت و در پایان به برتری دو بر یک رسید تا با پیروزی در این دیدار خارج از خانه، صدر نشینی را تراکتور سازی پس بگیرد.
این دیدار قرار بود عصر جمعه برگزار شود که به دلیل بارش برف سنگین به امروز (شنبه) موکول شد.
«موعود بنیادی فر» قضاوت دیدار امروز که در حضور حدود 10 هزار تماشاگر برگزار شد را برعهده داشت.
شاگردان «برانکو ایونکوویچ» با کسب این پیروزی 29 امتیازی شدند تا صدرنشین لیگ برتر باشند و پدیده نیز 15 امتیازی باقی ماند.

در دقیقه 20، ارسال «رامین رضائیان» در دهانه دروازه پدیده به «مهدی طارمی» رسید تا این مهاجم گل نخست بازی را برای پرسپولیس به ثمر رسانده و به ناکامی هفته های اخیر خود در امر گلزنی پایان دهد.
شاگردان رضا مهاجری برای جبران گل خورده تلاش زیادی کردند و در دقیقه 25 «محسن یوسفی» با حرکت پا به توپ و پس از این که مدافعان پرسپولیس را از پیش رو برداشت، گل تساوی پدیده را به زیبایی به ثمر رساند.

در دقیقه 92، پرسپولیس صاحب ضربه کرنر شد که ارسال «احمد نورالهی» به «وحید امیری» رسید تا این بازیکن با ضربه سر گل دوم را به ثمر رسانده و پرسپولیس را به سه امتیاز طلایی برساند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها