انفجار لحظاتی بعد از عبور اردوغان در استانبول

انفجار لحظاتی بعد از عبور اردوغان در استانبول
يکشنبه 21 آذر 1395 - 03:15

برخی منابع خبری گزارش کردند که انفجار شنبه شب شهر گردشگری استانبول ترکیه دقایقی بعد از عبور کاروان رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری این کشور از نزدیکی محل انفجار روی داد.

العالم - ترکیه

به گزارش گروه بین الملل شبکه العالم برخی خبرها حاکی است که رجب طیب اردوغان پانزده دقیقه قبل از وقوع انفجار تروریستی استانبول از محل انفجار عبور کرده است.

رئیس جمهوری ترکیه ساعاتی پس از انفجار با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی اعلام کرد که شمار بسیاری در دو حمله جداگانه در شهر استانبول شهید و مجروح شدند.

اردوغان بدون اشاره به آمار کشته ها و مجروحان انفجارها تاکید کرد که شنبه شب شاهد ظهورهر چه بیشتر چهره زشت تروریسم در استانبول بودیم.

به گفته وی انتخاب زمان انفجار بعد از بازی دو تیم فوتبال نشان دهنده تلاش تروریست ها برای قربانی کردن تعداد بیشتری از افراد بوده است.

اردوغان بدون نام بردن از گروهی خاص به عنوان مسئول انفجار تاکید کرد تردیدی نیست که ما به تلاش برای نابودی اینگونه سازمان های تروریستی و حامیان آنان ادامه می دهیم.

انفجارهای شنبه شب استانبول پس از پایان بازی دوتیم فوتبال بشیکتاش و بورسا اسپور رخ داد.

بدلیل نزدیکی محل انفجار به هتلهای مشهور و همچنین کاخ موزه دلماباغچه بروز رعب و وحشت زیادی در بین گردشگران خارجی گزارش شده است.

شهر استانبول در بخش اروپایی ترکیه در سالجاری میلادی شاهد انفجارهای تروریستی متعددی بود که دهها کشته و مجروح به جا گذاشته است.

 

 

پربیننده ترین خبرها