تعویق اعلام تصمیمات ترامپ در خصوص آینده فعالیت‌های تجاری رئیس جمهور منتخب آمریکا

تعویق اعلام تصمیمات ترامپ در خصوص آینده فعالیت‌های تجاری رئیس جمهور منتخب آمریکا
سه شنبه 23 آذر 1395 - 09:04

پیشتر قرار بود ترامپ پنجشنبه درباره برقراری توازن میان فعالیت‌های تجاری و دولتی‌اش کنفرانسی خبری برگزار کند.

العالم - آمریکا

روزنامه نیویورک تایمز نوشت: به گفته اعضای تیم انتقالی دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا، کنفرانس خبری وی که قرار بود پنجشنبه این هفته با موضوع برقراری توازن میان فعالیت‌های تجاری و دولتی رئیس جمهور جدید آمریکا برگزار شود، به زمان دیگری موکول شده است.
بر اساس یک گزارش بلومبرگ، ترامپ احتمالاً این کنفرانس را پیش از بهمن‌ماه و حضور خود در کاخ سفید برگزار خواهد کرد. به گفته نزدیکان ترامپ، بیشتر وقت وی در هفته‌های اخیر صرف انتخاب اعضای کابینه شده است و او برای تصمیم‌گیری در خصوص آینده کسب و کارهای خود در حوزه مستغلات، فرصت چندانی در اختیار نداشته است.
ترامپ هفته گذشته با انتشار پیامی در حساب توییتر خود وعده داده بود روز پنجشنبه همین هفته و با برگزاری این کنفرانس خبری، جدایی کامل خود را از فعالیت‌های تجاری‌اش اعلام کند. این کنفرانس در صورت برگزار شدن، نخستین کنفرانس خبری ترامپ پس از انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور آمریکا نام می‌گرفت.
گفته می‌شود ترامپ قرار است اداره فعالیت‌های «سازمان ترامپ» را به دو پسرش – دونالد جونیور و اریک – واگذار کند. همچنین خود ترامپ و دخترش «ایوانکا» به طور موقت از این سازمان خارج می‌شوند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها