اسناد رسوا کننده، از دروغ‌های منتشر شده درباره حلب

اسناد رسوا کننده، از دروغ‌های منتشر شده درباره حلب
پنج‌شنبه 25 آذر 1395 - 15:15

روزنامه نگاران و رسانه های حامی گروه های مسلح و تروریستی در سوریه، این روزها با شکست سنگین عناصر مسلح در حلب در حال انتشار تصاویری جعلی از این شهر هستند.

العالم - سوریه
رسانه های حامی گروه های تروریستی، برای تحریف افکار عمومی در دنیا سعی می کنند با سوء استفاده از کودکان، ارتش سوریه را به حمله به مردم حلب و کشتار آنان متهم کنند، تا از این راه درخواستهای مطرح شده در سازمانهای بین المللی برای آتش بس را توجیه کنند، و بتوانند به کمک گروه های مسلح و تروریستی بشتابند.
در همین راستا، این رسانه ها در حال انتشار عکسهایی قدیمی در سوریه و حتی عکسهایی از کودکان غزه هستند، و ادعا می کنند، این تصاویر جدید و مربوط به کودکان حلب سوریه هستند، که به دست نیروهای ارتش سوریه کشته شده اند!!
شبکه سعودی "العربیه" که از حامیان سرسخت گروه های مسلح و تروریستی در سوریه است، عکسی را از یک کودک مجروح منتشر کرد که امدادگران سعی دارند به او کمک کنند. العربیه مدعی شد که این عکس مربوط به یکی از کودکانی است که قربانی حملات ارتش سوریه به حلب شده. این عکس همچنین با عبارتهایی مانند "پوشش مستقیم و مستمر" و یا "آخرین تحولات و جزئیات حلب" منتشر شده است.
این درحالی است که تاریخ این عکس مربوط به نوامبر گذشته می باشد و از لباس کسانی که درحال کمک به کودک مجروح هستند، مشخص است که آنها از نیروهای آتش نشانی سوریه می باشند.

 

اما عکس دیگری که این روزها با استقبال بسیاری در شبکه های اجتماعی و همچنین رسانه ها همراه شده، و ناشران آن مدعی شدند مربوط به حلب است، درواقع مربوط به سال 2014 و زمانی است که سازمان ملل درحال توزیع غذا بین آوارگان فلسطینی در اردوگاه یرموک دمشق است.

 

این روزها همچنین عکس دیگری با عنوان "کشتار کودکان حلب" منتشر شده که در واقع مربوط به سال 2014 و حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به غزه است!

عکس جنایت رژیم صهیونیستی در غزه:

 

 

 حامیان گروه های تروریستی با انتشار این عکس، مدعی شدند که مربوط به کشتار اهالی حلب به دست ارتش سوریه است؛ درحالیکه عکس مذکور مربوط به جنایت 2 سال قبل داعش در تل حمیس حسکه و کشتار کردها است.

 

 ‏احمد موفق زیدان خبرنگار شبکه الجزیره قطر با انتشار این عکس مدعی شد که عکس مذکور مربوط به ویرانی های حلب است، درحالیکه این عکس مربوط به ویرانی های به جامانده از حملات رژیم صهیونیستی به لبنان در جنگ 33 روزه می باشد.

 

 این عکس نیز با ادعای شکنجه آوارگان شرق حلب به دست نیروهای ارتش سوریه منتشر شده، درحالیکه عکس مربوط به کشته شدن یک دختر در عملیات نیروهای ارتش ترکیه در مناطق کرد نشین این کشور است.

 

احمد زیدان مجری شبکه الجزیره قطر نیز عکسهایی را از جنایات تروریستها در سالهای 2014 در عراق و 2015 در دمشق، به عنوان اعدام جمعی اهالی حلب به دست نیروهای ارتش سوریه منتشر کرد.

 

حامیان گروه های مسلح همچنین با انتشار این عکس مدعی شدند که گروه های مسلح "شیعه" خانه ای را در شرق حلب آتش زدند، درحالیکه عکس مربوط به نشست گاز و آتش سوزی 2 سال قبل در اسیوط مصر می باشد.

 

حامیان تروریستها همچنین با انتشار این عکس مدعی شدند که 500 غیرنظامی در شرق حلب اعدام شده اند، درحالیکه عکس مربوط به 3 سال قبل و کشتار شهروندان سوری به دست عناصر گروه موسوم به ارتش آزاد و القاعده در خان العسل در غرب حلب می باشد.

 

پربیننده ترین خبرها