خروج سومین گروه تروریست ها از حلب+ویدیو

جمعه 26 آذر 1395 - 09:32

سومین گروه تروریست ها شامل تعدادی نسبتاً اندک از شرق شهر حلب به حومۀ غربی این شهر منتقل شدند.

العالم سوریه

طبق توافق دولت و گروه های تروریستی ؛ تروریست ها تا رسیدن اتوبوس ها و آمبولانس ها به مناطق فوعه و کفریا در حومۀ ادلب در حومۀ غربی حلب خواهند ماند ولی تروریست های احرار الشام برای جلوگیری از رسیدن اتوبوس ها و آمبولانس ها به این دو منطقه تلاش می کنند.
خبرنگار شبکه العالم در سوریه روز پنجشنبه اعلام کرد: تروریستهای  احرار الشام مذبوحانه تلاش می کنند که مانع رسیدن اتوبوس ها و آمبولانس ها به فوعه و کفریا بشوند.
طبق توافق اخراج تروریست ها از شرق حلب؛ بیش از 20 اتوبوس و 13 آمبولانس روز پنجشنبه 950 تروریست را با خانواده هایشان از مناطق شرقی این شهر به حومۀ غربی منتقل کردند. 
اولین گروه تروریست ها به منطقه الراشدین در حومۀ غربی حلب منتقل شد و باید تا زمان رسیدن اتوبوس ها به مناطق فوعه و کفریا در آنجا بمانند تا طبق توافق مذکور؛ خروج تروریست ها از حومۀ غربی و خروج مردم از فوعه و کفریا همزمان باشد.  
درهمین حال دومین کاروان اتوبوس ها نیز وارد شرق حلب شده بود تا تروریست ها را به منطقه الراشدین منتقل کند.
محمد الحزوری استاندار حماه اعلام کرد:29 اتوبوس و آمبولانس همراه تیم های پزشکی از منطقه السقیلبیه به سوی مناطق فوعه و کفریا برای خارج کردن تعدادی از خانواده ها و افراد مجروح و بیمار از این دو منطقۀ تحت محاصره حرکت کردند.
طبق مرحلۀ اول توافق دولت سوریه و روسیه با گروه های تروریستی؛ حدود 5 هزار تروریست و خانواده هایشان در قبال انتقال 10 هزار شهروند از مناطق فوعه و کفریا به حومۀ لاذقیه ، از شرق حلب خارج خواهند شد.
پاکسازی حلب از تروریست ها باعث شادی زائد الوصف مردم شده است.
محمد السعید فرمانده تیپ قدس ارتش سوریه آزادسازی حلب از سیطرۀ تروریست ها را سرآغاز شکست های سنگین آتی گروه های تروریستی دانست و افزود : تروریست ها با آزادسازی حلب دچار ضعف شده و روحیه خود را باخته اند.
تروریست ها پیش از اینکه از شرق حلب خارج شوند ، مواضع و مخفیگاه های خود را آتش زدند.

214-9

پربیننده ترین خبرها