تأکید وزیر فرهنگ بر فعالیت‌های فرهنگی خارج از کشور

تأکید وزیر فرهنگ بر فعالیت‌های فرهنگی خارج از کشور
يکشنبه 28 آذر 1395 - 15:09

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تأکید بر ضرورت تمرکز در فعالیت‌های فرهنگی خارج از کشور گفت: موازی‌کاری در فعالیت‌های فرهنگی خارج از کشور منجر به اصطکاک، اضمحلال و انحلال این برنامه‌ها می‌شود.

العالم- ایران

سید رضا صالحی امیری روز یکشنبه در نشست شورای مدیران سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با تبریک ایام میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) و گرامیداشت هفته وحدت، با اشاره شناخت خود از این سازمان و فعالیت‌های آن افزود: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به عنوان متولی فعالیت‌های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور باید اهداف خود را از طریق برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت تبیین و پیگیری کند.
وی همچنین تجمیع فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی، علمی و دینی را منطق کار فرهنگی در خارج از کشور برشمرد و افزود: ارائه تصویر واحد از نظام فرهنگی به خارج از کشور از ضرورت‌های فعالیت‌های فرهنگی در خارج از کشور به شمار می‌آید و همگی باید برای تحقق این مهم تلاش کنیم.
صالحی امیری یکی از اهداف بلندمدت این سازمان را تمرکزگرایی در حوزه‌های فرهنگی، علمی و دینی در خارج از کشور دانست و ادامه داد: ایجاد بسترهای لازم در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای پذیرش مسئولیت‌های جدید به عنوان مأموریت‌های کوتاه‌مدت، بخشی دیگر از اهداف این سازمان است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها