چرا خانواده قاتل سفیر روسیه جسد فرزندشان را نمی خواهند؟+ویدیو

جمعه 3 دی 1395 - 12:56

رسانه های خبری ترکیه از عدم درخواست خانواده قاتل سفیر روسیه در این کشور برای تحویل جسد وی از بیمارستان و دفن آن خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل شبکه العالم روزنامه «خبر ترک» ترکیه امروز (جمعه) از باقی ماندن جسد «مولود مرت آلتینتاش»، قاتل «آندره کارلوف»، سفیر روسیه در این کشور، در سردخانه یکی از بیمارستان های شهر آنکارا خبر داده و اعلام کرد که نهادهای ذی ربط تاکنون هیچ گونه درخواستی برای تحویل جسد دریافت نکرده اند.

خبر ترک با اشاره به این که افراد خانواده قاتل سفیر روسیه در آنکارا ساکن شهر «آیدین» در جنوب غرب ترکیه هستند و پس از این حادثه نیز بازداشت و سپس آزاد شدند، تاکید کرد که آنها تاکنون هیچ گونه درخواستی برای تحویل جسد وی ارائه نداده اند.

این روزنامه همچنین از ساکنان محله خانواده آلتینتاش در شهر آیدین نقل کرد که پس از این آزادی از بازداشتگاه نتوانستند هیچ گونه تماسی با آنها داشته باشند چرا که پاسخ تماس های تلفنی را نمی دهند و محله را نیز ترک کرده اند.

در همین حال، روزنامه «حریت» ترکیه نیز از مخالفت خانواده قاتل سفیرروسیه در ترکیه با دفن وی خبر داده و از همسایگان آنها نیز نقل شده که نمی خواهند در قبرستان محله دفن شود.

آلتینتاش ۲۳ ساله و از نیروهای پلیس ترکیه ، شامگاه دوشنبه سفیر روسیه در این کشور را هنگام سخنرانی در یک نمایشگاه هنری در شهر آنکارا، به قتل رساند و سپس به ضرب گلوله نیروهای امنیتی کشته شد.

 

پربیننده ترین خبرها