دو شهید در انفجار انبار مهمات تروریستها درحلب

دو شهید در انفجار انبار مهمات تروریستها درحلب
شنبه 4 دی 1395 - 21:26

تلفات انفجار در انبار مهمات و بقایای مواد منفجره متعلق به گروه های تروریستی در منطقه السکری در شهر حلب در شمال سوریه به دو شهید رسید.

العالم - سوريا

گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از یک منبع درفرماندهی پلیس استان حلب حاکی از آن است که بر اثر انفجار انبار مهمات و ذخایر باقی مانده از گروه های تروریستی در مدرسه زکی جمعه و یکی از ساختمان های مجاور مدرسه درمنطقه السکری، دو نفر شهید و 33 نفر نیز زخمی شدند که حال چهار نفر از آنان وخیم اعلام شده است.

این منبع پیشتر اعلام کرده بود که انفجار صبح امروز درانبار مهمات گروه های تروریستی در مدرسه  زکی جمعه در منطقه السکری، سه زخمی برجای گذاشت.

خبرنگار سانا گزارش داد که صدای چندین انفجار از داخل منطقه السکری شنیده شد.

یگان های مهندسی ارتش سوریه ، بمب ها ومین هایی را که تروریست ها در خیابان ها و میدان ها و منازل مناطق شرقی حلب کار گذاشته بودند، خنثی و این مناطق را از وجود بمب و مواد منفجره پاکسازی می کنند تا زمینه بازگشت شهروندان به منازلشان فراهم شود.

ارتش سوریه روز پنج شنبه گذشته از پاکسازی کامل شهر حلب در شمال سوریه از لوث گروه های تروریستی و بازگشت امنیت و آرامش به این شهر خبر داد.

گروه های تروریستی درتلاش برای ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان با هدف جلوگیری از بازگشت آنان به منازلشان، به کارگذاشتن مواد منفجره و بمب و مین اقدام کرده اند.

215

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها