محمولۀ ظروف 4 ميلياردی در آزادراه "خرم‌آباد- اندیمشک"!

محمولۀ ظروف 4 ميلياردی در آزادراه
يکشنبه 5 دی 1395 - 15:16

‌فرمانده انتظامي لرستان از كشف مقادير زيادي ظروف آشپزخانه قاچاق به ارزش چهار ميليارد ريال در آزادراه "خرم‌آباد- انديمشك" خبر داد.

العالم- ایران

 سردار محمد قنبری در جمع خبرنگاران گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز آگاهی در راستاي اجراي طرح تشديد اقدامات كنترلي و مبارزه با ورود و خروج كالاي قاچاق، در آزادراه  "خرم‌آباد- انديمشك" حين كنترل خودروهاي عبوري يك دستگاه كاميون كشنده كانتينر را توقيف كردند.

وي افزود: با بررسي به عمل آمده مشخص شد خودرو مذکور حامل انواع كارد، قاشق، چنگال و ظروف استيل و چيني خارجي به تعداد 111 هزار و 134 قلم است.

فرمانده انتظامي لرستان با اشاره به دستگيري يک نفر در اين رابطه، تصريح كرد: محموله مکشوفه از استان‌هاي جنوبي به مقصد پايتخت بارگيري شده است.

قنبري با اشاره به اينكه كارشناسان، ارزش اين محموله را چهار ميليارد ريال اعلام كردند، اضافه کرد: متهم با تشكيل پرونده به مراجع ذيصلاح معرفي شد.

وي در پايان با بيان اينكه قاچاق کالا، ضربات جبران‌ناپذيري به اقتصاد کشور و توليدات داخلي وارد مي‌كند، از شهروندان خواست هر گونه اخبار مربوط به قاچاق كالا و موارد مشكوك را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

منبع:ایسنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها