یادداشت اختصاصی/

سال 2017 میلادی، سال انزوای رژیم صهیونیستی

سال 2017 میلادی، سال انزوای رژیم صهیونیستی
چهارشنبه 8 دی 1395 - 11:26

پیروزی های اخیر پی در پی جبهه مقاومت بالاخص در حلب، بار دیگر ضعف حامیان تروریسم در منطقه بالاخص آل سعود و رژیم صهیونیستی را نمایان ساخت .

العالم- ایران

سامان نیازی، معاون اجرایی مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران (صلح_زیبا) نوشت: پیروزی های اخیر پی در پی جبهه مقاومت بالاخص در حلب ، بار دیگر ضعف حامیان تروریسم در منطقه بالاخص آل سعود و رژیم صهیونیستی را نمایان ساخت .

از طرفی دیگر سکوت رژیم صهیونیستی پس از شکست تروریسم‌ در حلب و تصویب جالب توجه قطعنامه علیه شهرک سازی های این رژیم در شورای امنیت، از انزوای رژیم صهیونیستی در سال جدید میلادی خبر می دهد .دولت صهیونیستی به خوبی به این درک رسیده است که دیگر کارایی و نفوذ قبل را برای پیشبرد اهداف شوم خود ندارند و در لاک خود فرو رفته اند .

جمهوری اسلامی ایران همواره حامی راه حل های مسالمت آمیز و سیاسی برای حل بحران سوریه بوده است ولی با شروط خاص که به نفع ملت سوریه است .حضور مستشاری جمهوری اسلامی ایران در سوریه فقط به درخواست دولت قانونی این کشور است .دنیا و حامیان تروریسم بدانند ، نظام  مردم سالار دینی ایران تا شکست نهایی تروریست‌ها در کنار دولت و ملت سوریه خواهند بود .

آل سعود خود را محور اسلام و بزرگ منطقه می داند ، اما اثری از این اسلام و بزرگی دیده نمی شود .آل سعود نیز باید پاسخگوی جنایت جنگی خود در یمن و نقض معاهدات بین المللی باشد و بدون شک این مطالبه جهانیست .مدت هاست استبداد آل سعود به آل خلیفه در بحرین سرایت کرده و از سازمان ملل و دبیرکل جدید این سازمان در سال جدید میلادی انتظار می رود نسبت به آزادی های مدنی ملت بحرین براساس مواد اعلامیه جهانی حقوق بشر که حقوق ابتدایی بشر است بی تفاوت نباشند .
حکم تایید ۹ سال حبس شیخ " علی سلمان " ، دبیرکل جمعیت الوفاق ، نقض صریح دموکراسی و آزادی های مدنیست .به فعالان حقوق بشر که در حمایت از ملت بحرین برای احقاق حق خود ، از جمله ، دموکراسی ، مساوات و احترام به حقوق شهروندی ، می نویسند و فعالند خدا قوت می گوییم .
نکته مهمی که باعث اکثر مشکلات منطقه غرب آسیاست ، مداخله غرب است که تلاش دول و ملت های منطقه باید قطع دستان مداخله جویانه غرب در منطقه باشد .

 

پربیننده ترین خبرها