نمایشگاه بین‌المللی سی‌ئی‌اس 50 ساله می‌شود

نمایشگاه بین‌المللی سی‌ئی‌اس 50 ساله می‌شود
چهارشنبه 8 دی 1395 - 13:48

خودروهای خودران، ستاره نمایشگاه سی‌ئی‌اس در شهر لاس وگاس خواهند بود.

العالم - گوناگون

«دیلی میل» روز چهارشنبه گزارش داد؛ نمایشگاه بین‌المللی «سی‌ئی‌اس» (CES) در شرایطی 50 ساله می‌شود که انتظار می‌رود خودروهای بدون راننده (خودران) و تلویزیون‌های مجهز به صفحات نمایش تاشو و خمیده، جذاب‌ترین کالا‌های ارائه‌شده در این دوره از آن باشند. سی‌ئی‌اس از 4 ژانویه سال آینده (15 دی) آغاز می‌شود.
این نمایشگاه – که نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی نیز نامیده می‌شود، هر سال در ماه ژانویه برگزار می‌شود و شاهد رونمایی از محصولات مهمی همچون دی‌وی‌دی پلیر و تلویزیون اچ‌دی در دهه 90 قرن گذشته بوده است.
انتظار می‌رود در سی‌ئی‌اسِ امسال، نسل جدید نرم‌افزار خودروهای خودران رونمایی شود. غول‌های خودروسازی تویوتا، هیوندای و هوندا قرار است در نمایشگاه امسال، کنفرانس خبری برگزار کنند. قرار است شرکت‌های سونی، سامسونگ و ال‌جی هم محصولاتی را در حوزه‌های تلویزیون، لوازم و خانه‌های هوشمند رونمایی کنند. گفته می‌شود امسال، احتمالاً از صفحات نمایش 8K در این نمایشگاه رونمایی می‌شود.
هوش مصنوعی و محصولات رباتی هم در نمایشگاه امسال، جایگاه ویژه‌ای دارند. بسیاری از شرکت‌ها می‌کوشند با الهام گرفتن از الگوی محصول «آمازون اِکو» و منشی صوتی آن، کالا‌هایی مجهز به هوش مصنوعی و منشی صوتی به بازار عرضه کنند.
این نمایشگاه 4 روزه، هر ساله با هزاران غرفه و بوفه پر می‌شود و بیش از 100 هزار نفر در آن با جدیدترین تحولات حوزه فناوری آشنا می‌شوند. محصولات رونمایی‌شده در سی‌ئی‌اس، به تدریج در طول سال روانه بازار می‌شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها