معارضان سوری میهمان اسرائیل شدند!

معارضان سوری میهمان اسرائیل شدند!
جمعه 10 دی 1395 - 21:40

نمایندگانی از معارضان سوری ماه آینده در مراسمی در شهر اشغالی قدس برای صهیونیست ها سخنرانی خواهند کرد.

العالم - سوریه

 روزنامه السفیر لبنان نوشت نمایندگانی از معارضان سوری در مراسم مرکز پژوهش های "ترومن" رژیم صهیونیستی در شهر اشغالی قدس شرکت کرده و برای صهیونیست ها سخنرانی خواهند کرد. مرکز پژوهش های ترومن در شهر اشغالی قدس که خود را یک مرکز پژوهش های صلح معرفی می کند، از معارضان سوری برای شرکت در این مراسم دعوت کرده است.

برپایه این گزارش، تمرکز این مرکز روی پژوهش ها و برگزاری سمینارهای علمی تاریخی و علوم اجتماعی، به ویژه درخصوص خارومیانه، است.

مرکز پژوهش های ترومن رژیم صهیونیستی دعوتنامه ای را برای حضور در مراسم با مشارکت معارضان سوری با عنوان "برای اولین بار در اسرائیل در مرکز ترومن: نمایندگانی از معارضان سوری در این مرکز حاضر شده و به طور مستقیم جلوی اسرائیلی ها سخنرانی می کنند"، منتشر کرده است.

براساس این دعوتنامه، معارضان سوری درباره "زندگی در سایه مرگ، آوارگان و اسرائیل" و "درباره قتل غیرنظامیان و سکوت جهان" سخن خواهند گفت.

براساس این دعوتنامه، این مراسم از طریق ویدئو کنفرانس همچنین "میزبان افسران و عناصر مسلح معارضی که در نبردهای سوریه شرکت کرده اند"، خواهد بود.

برپایه این گزارش، مراسم مرکز پژوهش های ترومن رژیم صهیونیستی ساعت چهار بعد از ظهر روز 17 ژانویه آینده در دانشگاه عبری در شهر اشغالی قدس برگزار خواهد شد.

6

پربیننده ترین خبرها