رییس جمهور عراق: 2017 سال پیروزی بر تروریسم

رییس جمهور عراق: 2017 سال پیروزی بر تروریسم
شنبه 11 دی 1395 - 19:56

رییس جمهو عراق عراق ابراز امیدواری کرد که سال 2017 سال پیروزی نهایی بر تروریسم و تحقق ثبات و تحول اقتصادی و بازگشت تمام آوارگان باشد.

العالم ـ عراق

فؤاد معصوم در بیانیه ای به مناسبت فرارسیدن سال جدید میلادی گفت: ملت ما در سال 2016 با مشکلات و بحرانهای بسیاری مواجه شد؛ اما با مقاومت و فداکاری خود توانست با آنها مقابله کند. امیدواریم که سال جدید سال پیروزی قاطع و نهایی بر تروریسم و تحقق ثبات و تحول اقتصادی و بازگشت تمام آوارگان و تامین خدمات لازم برای شهروندان باشد.

به نوشته السومریه نیوز، رییس جمهور عراق با تحسین روحیه قهرمانی ملت و نیروهای مسلح عراق در سال جاری که به آزادسازی اغلب مناطق از اشغال گروههای تروریستی انجامید، شجاعت مبارزان و بویژه شهدایی که جان خود را برای آزادی کشور و ملت و انسانیت از آفت تروریسم فدا کردند، تحسین کرد.

فؤاد معصوم همچنین خانواده های شهدا را به سبب نقش آنها در حماسه آفرینی ملت علیه تروریسم و زنده کردن امید در دل جهانیان مبنی بر امکان شکست تروریسم، تحسین و تمجید کرد.

رییس جمهور عراق خاطرنشان کرد که تغییرات فراروی جهان، در سال 2017 بر منطقه سایه خواهد افکند به گونه ای که فرصت های همکاری و تفاهم و پیروزی علیه تروریسم را تقویت خواهد کرد.

210 ـ 211

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها