نامه افشاگرانه زندانیان سیاسی بحرینی

نامه افشاگرانه زندانیان سیاسی بحرینی
چهارشنبه 15 دی 1395 - 12:01

شبکه تلویزیونی "اللؤلؤة" از نامه افشاگرانه زندانیان بحرینی در زندان مرکزی "جو" درباره شرایط زندان خود خبر داد.

العالم - بحرین
شبکه تلویزیونی اللؤلؤة فاش کرد که زندانیان نامه‌ای به مدیریت زندان جو نوشته اند که همه ادعاهای حکومت بحرین درخصوص اوضاع داخل این زندان را رد می کند، و بخشی از درد و رنج آنها را به تصویر می کشد.
درحالی که حکومت بحرین مدعی انجام وظایف خود در قبال زندانیان در بحرین است؛ زندانیان زندان مرکزی "جو" خواهان تامین حقوق اساسی خود نظیر دست برداشتن مسئولان زندان از اقدامات علیه زندانیان در زمینه ادای شعائر و فرایض دینی خودشان هستند.
زندانیان در این نامه همچنین خواهان بهبود شرایط بهداشتی و اجازه برای ادامه تحصیل خود شده اند.
بحرین از 14 فوریه سال 2011 میلادی شاهد انقلاب مردمی علیه رژیم آل خلیفه است. مردم خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند.
این درخواست ها با سرکوبگری رژیم بحرین با همدستی برخی کشورهای عربی از جمله عربستان روبرو شده است. رژیم بحرین در راه سرکوب بحرین همچنین عناصر پاکستانی را به خدمت گرفته است.
نیروهای نظامی مشترک شورای همکاری خلیج فارس موسوم به سپر جزیره نیز در این راه به رژیم بحرین کمک می کنند.
در این مدت، صدها نفر شهید یا زخمی شده و یا به زندان افتاده و شکنجه شده اند.
رژیم بحرین برای خاموش کردن شعله اعتراضات شمار زیادی از رهبران مخالف را بازداشت و با پرونده سازی به زندانهای طولانی مدت محکوم کرده است.
با وجود همه این اقدامات، جنبش مردم بحرین برای دستیابی به خواسته های خود همچنان ادامه دارد و آنها با برپایی تظاهرات خواهان برآورده شدن این خواسته ها هستند.
6

پربیننده ترین خبرها