فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران:

ایران قادر به ‌تولید هر نوع موشک است

ایران قادر به ‌تولید هر نوع موشک است
پنج‌شنبه 16 دی 1395 - 13:07

فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه قادر به طراحی و تولید هر موشک یا هواپیمایی مورد نیاز کشور هستیم، ‌گفت: دشمن امروز به صورت هیبریدی می‌جنگند.

العالم- ایران

سردار امیرعلی حاجی‌زاده پیش از ظهر امروز در یادواره 271 شهید اطلاعات سپاه پاسداران و سرداران استان‌های فارس، بوشهر و هرمزگان اظهار داشت:  اطلاعات بعد از جنگ تحمیلی در عرصه‌های تحقیقاتی، صنعتی و غیره فعایت خود را ادامه داد و ما امروز قطب تجهیزات اطلاعات در جهان هستیم.

وی با اشاره به اینکه امروز ما در صنعت هواپیماهای بدون سرنشین در حال صادرات هستیم، تصریح کرد: پایان جنگ تحمیلی پایان نیازمندی‌ها نبود چون دشمنی دشمنان و آمریکا در سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و نظامی جدی تلقی شد و فراموش نشد.

فرمانده هوافضا سپاه پاسداران افزود : امروز قادر به طراحی و تولید هر موشک یا هواپیمایی مورد نیاز هستیم و این به دلیل فرهنگی است که در این قشر از جامعه وجود دارد.

وی بیان کرد: به گفته دشمن آنها امروز به صورت هیبریدی می‌جنگند و تمام گزینه‌ها شامل جنگ نرم، سخت و نظامی را روی میز دارند.

وی دلیل موفقیت های ایران در زمینه های مختلف را جدی گرفتن دشمنی دشمن خواند و بیان کرد: امنیت امروز ما به دلیل مجمع‌های بسیار قوی اطلاعات و جدی گرفتن دشمنی دشمنان است و اگر سپاه ایستادگی نمی‌کرد هر روز شاهد حملات انتحاری در شهرهایمان بودیم.

فرمانده هوافضای سپاه با بیان اینکه کار در عرصه اطلاعات بعد از جنگ پایان نیافت، افزود: آزادسازی حلب سخت‌تر از خرمشهر بود چرا که تمام غرب در آن سرمایه‌گذاری کرده بودند، آزادسازی حلب در حقیقت شکست غرب و آمریکا بود و رئیس جمهور آمریکا این شکست را اعلام کرد.

وی با بیان اینکه تنها راه مقابله با ائتلاف بزرگ دشمنان، وحدت است، تصریح کرد: در حلب با وحدت توانستیم ائتلاف ترکیه، اردن و غرب را شکست دهیم، آمریکا این را نمی‌خواست اما شاهدیم که اوباما چند روز دیگر کاخ سفید را ترک می‌کند اما بشار اسد هنوز پابرجاست.

حاجی زاده با اشاره اینکه بشار اسد نیروی مقاومت است و ما از او حمایت می‌کنیم، گفت: مقاومت پابرجاست و این یادواره‌ها نشان‌دهنده این است که اجازه نمی‌دهیم تا انقلاب در دست دشمن افتاده و بر ما غلبه کنند.

منبع : تسنیم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها