مشاور سردار سلیمانی:

رد پای مدافعان ایرانی حرم در سوریه و عراق جاودان است

رد پای مدافعان ایرانی حرم در سوریه و عراق جاودان است
جمعه 17 دی 1395 - 13:10

مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نقش رزمندگان ایرانی به ویژه شهدای مازندرانی مدافع حرم در شکست های مکرر تکفیری ها، بر ضرورت عمل به اصل ولایت فقیه به عنوان دغدغه و سیره شهدا تاکید کرد.

العالم - ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره شهدای گردان مسلم ابن عقیل لشکر ویژه 25 کربلا در پارک ملل ساری، با اشاره به دلیرمردی و درخشش رزمندگان مازندرانی در عرصه جنگ تحمیلی، نقش آنان در حماسه خان طومان را بی بدیل و غیرقابل توصیف دانست.

حجت الاسلام محمد کاظمی کیاسری دینداری، قوّت، مروت، پایداری و شجاعت را از ویژگی های خاص شهدا دانست و افزود: برجسته ترین مساله در سیره شهدای مدافع حرم ولایت مداری و دشمن شناسی است.

وی دفاع از دین مبین اسلام، قرآن و اهل بیت (ع) را از مهمترین دلایل ورود رزمندگان مدافع حرم به صحنه نبرد با عناصر شیطان دانست و تاکید کرد: آنان رسم دفاع از ولایت فقیه و اهل بیت (ع) را به ما آموختند.

مشاور فرماندهی نبرد با تکفیری ها در سوریه، شهدای مدافع حرم را عاشق و شیفته شهادت توصیف و خاطرنشان کرد: آنهایی که دیروز به ما طعنه میزدند بچه های مدافع حرم را در سوریه جا گذاشتید باید بدانند ما آنها را در آنجا کاشتیم و این خواسته خود شهدا بود.

مشاور سردار سلیمانی با اشاره به سرمای شدید هوا در حلب و دیگر مناطق سوریه یادآور شد: مدافعان حرم نیازمند حمایتهای ملت ایران و مردم ولایتمدار مازندران هستند.

کاظمی با انتقاد از اصرار برخی از مسئولان برای مذاکره با غرب، گفت: امروز کشوری مانند روسیه به قدرت و صلابت ولایت فقیه اذعان دارد و وقت آن رسیده است که در موضوع مذاکرات هسته ای دست یکدیگر را بگیریم و به فرمایشات رهبری عمل کنیم.

پربیننده ترین خبرها