رسوایی جدید رژیم صهیونیستی در لندن

رسوایی جدید رژیم صهیونیستی در لندن
يکشنبه 19 دی 1395 - 11:44

فیلمهای محرمانه از توطئه سفارت رژیم صهیونیستی در انگلیس برای برکناری برخی سیاستمداران این کشور در جهت تأمین منافع لابی صهیونیسم در این کشور پرده برداشتند.

العالم - اروپا
برای اولین بار یک روزنامه نگار توانست تحرکات یکی از دیپلماتهای سفارت تل آویو در لندن را طی شش ماه با تهیه فایل های تصویری رصد و را ثبت و ضبط کند.
سایت "عربی 21" نوشت این فایل ها که بخشی از آنها به دست روزنامه ها و سایت های انگلیسی رسیده است نشان می دهند که یک دیپلمات اسرائیلی با همدستی "روبرت هالفون"، یکی از وزیران کابینه انگلیس از حزب محافظه کار این کشور سعی در برکناری "آلان دانکن"، وزیر مشاور دولت در امور خارجه انگلیس دارد. این وزیر پیوسته از سیاست های شهرک سازی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری انتقاد می کرده است.
گفتنی است روزنامه های "میل آن ساندی" و "گاردین" و سایت "میدل ایست آی" به بخشی از این فایل ها دست سافته اند و گزارشی را درباره این موضوع تهیه و تدوین کرده اند.
"دیوید هرست" روزنامه نگار معروف انگلیسی و سردبیر روزنامه "میدل ایست آی" در گزارشی در این باره می نویسد مزدوران سفارت اسرائیل برای براندازی "آلان دانکن"، وزیر مشاور دولت در امور خارجه انگلیس تلاش می کنند و از اینکه می توانند برخی نمایندگان را مجبور کنند که نخست وزیر را به چالش بکشند به خود می بالند.
هرست می نویسد فیلمی که به طور مخفیانه از یکی از مقامات بلند پایه سفارت فلسطین اشغالی در لندن گرفته شده است وی در حال صحبت کردن درباره تمایلش به برکناری "آلان دانکن"، وزیر مشاور دولت در امور خارجه نشان می دهد. این وزیر به انتقادهای شدید از شهرک سازی غیر قانونی رژیم صهیونیستی در کرانه غربی معروف است.
208

شای موسات، دیپلمات اسرائیلی و ماریا استریزولو، معاون وزیر آموزش انگلیس

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها