رسواییِ فرار نظامیان از مقابل شهادت‌طلب فلسطینی

رسواییِ فرار نظامیان از مقابل شهادت‌طلب فلسطینی
سه شنبه 21 دی 1395 - 11:08

رژیم صهیونیستی با اذعان به فرار ده ها تن از نظامیانِ تا دندان مسلحِ صهیونیست از مقابل شهادت طلب قدس، فاش کرد که این شهادت طلب را یک زن به شهادت رساند.

العالم – فلسطین اشغالی

بر خلاف معمول که قاتلان شهادت طلبان فلسطینی را معرفی نمی کنند تا از پیامدهای انتقامجویانۀ فلسطینی ها جلوگیری کنند، این بار و در پی انتشار تصاویر فرار نظامیان صهیونیست از مقابل شهادت طلب فلسطینی، رسانه های صهیونیست اقدام به انتشار نام قاتل شهادت طلب فلسطینی کرده و اعلام کردند که "فادی قنبر" پس از زیر گرفتن نظامیان صهیونیست که 4 کشته و 15 زخمی برجا گذاشت، به ضرب گلوله "مایا بیلد" افسر صهیونیست کشته شد.

انتشار تصاویر فرار نظامیان صهیونیست از مقابل شهادت طلب فلسطینی، ارتش این رژیم را به شدت زیر سئوال برد، به ویژه که یکی از زخمی های این عملیات، در مصاحبه ای با شبکۀ 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی، بنزین بر آتشِ این رسوایی ریخت.

"اتان راند" لیدر گردشگران صهیونیست در قدس گفت: "در حالی بیش از 40 صهیونیست در محل حادثه حضور داشتند، هیچ یک از آن ها به مجری عملیات تیراندازی نکردند و من به عنوان یک شهروند عادی مجبور شدم با سلاح شخصی ام به او تیراندازی کنم، من هم تا وقتی سلاحم از گلوله خالی شد تیراندازی کردم".

"آموس آرئیل" تحلیل گر سیاسی صهیونیست نیز به روزنامه "هاآرتس" گفت: "پخش تصاویر این عملیات، برای ارتش "اسرائیل" واقعاً مشکل ساز شد و ارتش باید در خصوص این موضوع، تحقیقی عمیق انجام دهد".

وی افزود: "این نخستین بار نیست که "سربازان اسرائیلی" از عرصۀ درگیری فرار می کنند، پیش از این، در عملیات "بئر السبع" و همچنین در عملیات "جبعات هتحموشت" نیز شاهد صحنۀ فرار نظامیان بودیم".

205

پربیننده ترین خبرها