محسن هاشمی تشریح کرد:

مواضع آیت الله رفسنجانی در باره حفظ وحدت

مواضع آیت الله رفسنجانی در باره حفظ وحدت
سه شنبه 21 دی 1395 - 11:59

محسن هاشمی از ویژگی های بارز رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام را اعتدال و حفظ وحدت در جامعه عنوان کرد و گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی سعی کرد وحدت را در تمام مراحل زندگی حفظ کند.

العالم ـ ایران

فرزند آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی روز سه شنبه در حاشیه مراسم تشییع رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع خبرنگاران افزود: ایشان در تمام مراحل زندگی خود سعی کردند انقلاب اسلامی را حفظ و پاسداری کنند.
وی ادامه داد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران بعد از جنگ تحمیلی و ارتحال امام خمینی (ره) با انتخاب رهبری در تثبیت نظام نقش بارزی داشتند.
فرزند رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام به ویژگی های بارز آیت الله هاشمی رفسنجانی ازجمله اعتدال و حفظ وحدت در جامعه اشاره کرد و یادآور شد:‌ حفظ وحدت در جامعه از ویژگی های ایشان بود، آیت الله هاشمی رفسنجانی سعی کرد در تمام مراحل زندگی وحدت را حفظ کند.
محسن هاشمی همچنین به نقش ایشان در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس با عنوان جانشین فرمانده کل قوا نقش مهمی در این دوران داشتند.
فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی به دوران سازندگی اشاره کرد و اظهارداشت:آیت الله هاشمی رفسنجانی برای حل مسائل دوران بعد از جنگ و در دوران سازندگی نیز زحمات زیادی کشیدند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، پس از مراسم تشییع پیکر رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، پیکر این شخصیت فقید و چهره شناخته شده سیاسی در بهشت زهرا و در کنار امام خمینی (ره) در جایگاه ابدی خویش آرام خواهد گرفت.
قرار است مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی روز چهارشنبه - ٢٢ دی ماه ٩٥- از ساعت 9:30 تا 12در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شود.
آیت الله هاشمی رفسنجانی شامگاه یکشنبه در سن 82 سالگی بر اثر عارضه قلبی در تهران دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست. 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها