تصاویر دیروز و امروز محل فیلمبرداری یک فیلم خاطره انگیز

چهارشنبه 22 دی 1395 - 21:23

فیلم خوب. بد . زشت از جمله آثار به یاد ماندنی تاریخ سینمای جهان است که در فهرست برترین های هنر هفتم قراردارد و با وجود گذشت پنج دهه از ساخت آن همچنان علاقه مندان فراوانی را به سوی خود جلب می کند.

العالم - گوناگون

این فیلم یکی از مشهورترین فیلم‌های وسترن اسپاگتی است که توسط "سرجو لئونه" با موسیقی به یاد ماندنی " انیو موریکونه " در سال ۱۹۶۶ در ایتالیا ساخته شد.

بازیگران این فیلم، «خوب» (کلینت ایستوود، در فیلم، با نام «بلوندی») و «زشت» (ایلای والاک، در فیلم، با نام «توکو») با هم کار می‌کنند و با شگرد خاصی، به گول‌زدن کلانترهای مناطق مختلف و پول‌ درآوردن از این راه می‌پردازند، «بد» (لی وان کلیف) در فیلم با نام (اِینجل آیز) آدمکشی حرفه‌ای است که به‌خاطر پول حاضر به انجام هر کاری است.

خوب ، بد ، زشت درزمان حاضر در فهرست  ۲۵۰ فیلم برتر تاریخ سینما در وب‌گاه IMDB با امتیاز ۸٫۹ از ۱۰۰، رتبهٔ هشتم را به خود اختصاص داده است.

مردم ایران در دهه 40 و 50  شمسی خاطره های زیادی با این فیلم دارند، همچنان که دردهه های بعد هم این فیلم بارها در تلویزیون و شبکه های نمایش خانگی دیده شده است.

در قسمتهای بعد لوکیشن قدیم و جدید فیلمهای روزی روزگاری در غرب و رقصنده با گرگ درپایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم ارائه خواهد شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها