عامل حملات تروریستی پاریس: «پشیمان نیستم»

عامل حملات تروریستی پاریس: «پشیمان نیستم»
جمعه 24 دی 1395 - 20:50

صلاح عبدالسلام عامل حملات تروریستی نوامبر 2015 پاریس از زندان نامه ای به یک زن ناشناس فرستاد که در این نامه از زندانی شدن خود ابراز پشیمانی نمی کند. مسئولان زندان نیز این نامه را به پروندۀ وی ضمیمه کردند.

العالم اروپا

روزنامه لیبراسیون فرانسه جمعه بخش هایی از نامه صلاح عبد السلام را منتشر کرد و نوشت که این نامه اینگونه شروع می شود: "در حالی برایت نامه می نویسم که نمی دانم از کجا شروع کنم. نامه ات را دریافت کردم. نمی توانم بگویم که آیا نامه ات مرا خوشحال کرد یا نَه ولی قطعاً نامه ات مرا مدتی درگیر جهان خارج از زندان کرد". 

عبدالسلام تبعۀ فرانسه و مغربی تبار است و در حملات تروریستی 13 نوامبر 2015 پاریس پایتخت فرانسه دست داشته است. او تنها کسی در میان عاملان این حملات است که از واکنش نیروهای امنیتی جان سالم به در برد. او که اکنون در فرانیه زندانی است، تن به بازجویی دستگاه قضائی نمی دهد و بیش از هر زندانی دیگر تحت حفاظت است .
به گزارش روزنامه فرانسوی در بخش دیگری از نامۀ عبدالسلامآمده است: "اول اینکه من از بیان آنچه در درونم می گذرد، ترسی ندارم؛ زیرا از وضعیت کنونی خودم خجالت نمی کشم. نکتۀ دیگر اینکه آیا بدتر از آنچه تاکنون درباره من گفته شده است، گفته خواهد شد"؟   
لیبراسیون افزود عبدالسلام نامه های فراوانی دریافت می کند اما فقط به نامۀ این زن جواب داد، نامه ای که از دفتر پستی کورت دور در غرب فرانسه فرستاده شده است.
214
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها