افتتاح نمایشگاه اسباب بازی ایرانی اسلامی

افتتاح نمایشگاه اسباب بازی ایرانی اسلامی
دوشنبه 27 دی 1395 - 14:09

ششمین نمایشگاه بازی و اسباب بازی ایرانی اسلامی امروز - 27 دی ماه - در کانون پرورش فکری، درهای خود را به روی کودکان و نوجوانان گشود.

 العالم-ایران
 در این نمایشگاه انواع اسباب بازی های فکری، هوشی، آموزشی، وسایل بازی همچون اسکوتر، اسکیت، اسباب بازی های الکتریکی، ربات ها، چرتکه ها، انواع پازل، مکعبی سه بعدی، وسایل بازی رنگ شناسی، خمیربازی، بازی های آموزشی، انواع اسباب بازی های پسرانه، ماشین و کامیون، رالی اسپرت و عروسک، در معرض دید کودکان و والدین قرار گرفته است.
در نمایشگاه امسال اسباب بازی و تولیداتی که مورد تایید شورای نظارت بر اسباب بازی و متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی طراحی شده و برای رشد و شکوفایی کودکان مفید است، عرضه شده است.
در مجموع 50 تولید کننده و شرکت در این نمایشگاه حضور دارند که 21 تولید کننده دارای مجوز هولوگرام اسباب بازی مورد تایید شورای نظارت بر اسباب بازی هستند.
این نمایشگاه اهدافی چون معرفی اسباب بازی های موثر در رشد جسمی و ذهنی کودکان، آشنایی تولید کنندگان اسباب بازی با نیازهای این قشر، معرفی آخرین دستاوردهای تولید کنندگان داخلی و ترویج مبانی اصولی ارتباط آگاهانه، یکپارچه سازی فعالیت های این حوزه، ایجاد فرهنگ انتخاب درست اسباب بازی و ایجاد فضای فرهنگی در توسعه سرگرمی و اسباب بازی را دنبال می کند.
مشاوره با خانواده ها برای انتخاب اسباب بازی مناسب، برگزاری کارگاه های رنگ شناسی، برگزاری بازی های محلی مناطق مختلف کشور، حضور شرکت های دانش بنیان دریافت اسباب بازی های دست دوم خانواده ها و اهدای آنها به نیازمندان از جمله برنامه های جنبی این نمایشگاه است.
مشارکت کنندگان این نمایشگاه، تولید کنندگان اسباب بازی و سرگرمی، تولید کنندگان بازی های کمک آموزشی، دست اندرکاران توزیع اسباب بازی و سرگرمی، تولید کنندگان تجهیزات و مواد اولیه تولید و ساخت اسباب بازی و سرگرمی و ارایه کنندگان خدمات بازرگانی هستند.
ششمین نمایشگاه بازی و اسباب بازی تا یکم بهمن ماه هر روز از ساعت 9 تا 20 در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پذیرای خانواده ها و کودکان است.

منبع:ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها