گزارش تصویری تظاهرات و درگیری مخالفان ترامپ

گزارش تصویری تظاهرات و درگیری مخالفان ترامپ
شنبه 2 بهمن 1395 - 02:02

درحالی که مراسم نخستین روز شروع کار دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهوری امریکا همچنان ادامه دارد، چند خیابان آنسوتر از محل برگزاری این مراسم، پلیس و مخالفان ترامپ با هم درگیر شده‌اند.

به گزارش گروه بین الملل شبکه خبری العالم، برخی گزارش ها حاکیست که دست کم صد نفر از تظاهر کنندگان توسط پلیس دستگیر شده اند و پلیس برای متفرق کردن مخالفان به خشونت متوسل شده است.

تظاهرکنندگان به آتش زدن خودروها و شکستن شیشه بانکها و مغازه ها پرداختند.

پایگاه اینترنتی روزنامه دیلی میل دراین زمینه نوشت: پلیس ضدشورش شهر واشنگتن پنجشنبه شب برای متفرق کردن معترضان مخالف ترامپ رئیس جمهور جدید آمریکا، از اسپری فلفل استفاده کرد.

این روزنامه افزود: شب گذشته معترضان مخالف ترامپ در واشنگتن با نیروهای پلیس درگیر شدند و پلیس به سمت آنها اسپری فلفل پاشید.

تعداد زیادی از مردم مخالف دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب در بیرون باشگاه ملی مطبوعات واشنگتن تجمع کردند و صدها معترض در خیابان های بیرون باشگاه مطبوعات، گردهم آمده بودند و بسیاری از آن ها شعار می دادند و پلاکارد هایی در دست داشتند.

تصاویر ضبط شده توسط مردم از این اعتراضات نشان می دهد که طرفداران ترامپ با مخالفان درگیر شدند.

پلیس ضدشورش واشنگتن این منطقه را تحت کنترل درآورد و در حدود ساعت نه بعدازظهر، با استفاده از اسپری فلفل سعی کرد جمعیت را متفرق کند.

انتظار می رود در دو روز آینده پس از مراسم تحلیف ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا، اعتراضات دیگری در واشنگتن برگزار شود.

مخالفت با ترامپ در روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت و از جمله قرار است زنان روز شنبه به تظاهرات علیه رئیس جمهوری جدید آمریکا بپردازند.

تظاهرات خشونت امیز در واشنگتن

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها