شورای نگهبان شهادت آتش نشانان در حادثه پلاسکو را تسلیت گفت

شورای نگهبان شهادت آتش نشانان در حادثه پلاسکو را تسلیت گفت
شنبه 2 بهمن 1395 - 13:33

شورای نگهبان در پیامی شهادت تعدادی از آتش‌نشانان فداکار کشور را در حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکوی تهران تسلیت گفت.

العالم- ایران

به گزارش العالم به نقل از اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان در بخشی از این پیام آمده است: خبر حادثه ناگوار آتش‌سوزی ساختمان پلاسکوی تهران و در پی آن کشته شدن تعدادی از هموطنان عزیز به ویژه عده‌ای از آتش‌نشانان شجاع و فداکار باعث اندوه و تأسف فراوان شد.

شورای نگهبان در این پیام تصریح کرد: این عزیزان آتش‌نشان که برای نجات جان ها و اموال مردم از شعله‌های سوزان آتش از هیچ کوششی دریغ نکردند تا جائی که با فروریختن ساختمان در میان آواری از آهن و آتش گرفتار شدند و به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

در پایان این پیام شورای نگهبان ضمن آروزی بهبود مجروحان این حادثه غمبار، این حادثه را به رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران به ویژه خانواده محترم بازماندگان و آتش‌نشانان دلیر و فداکار تسلیت گفته و از خداوند متعال برای بازماندگان طلب رحمت و غفران و برای خانواده آنها صبر و اجر مسالت کرد.

 ساختمان پلاسکو واقع در محدوده خیابان جمهوری تهران ساعت حدود هشت روز پنج شنبه طعمه حریق شد و فروریزی ساختمان شهادت تعدادی از آتش نشانان کشورمان را در پی داشت.

هیئت دولت نیز روز جمعه با تجلیل از بزرگ مردان ایثار و فداکاری که در حادثه آتش سوزی مجتمع تجاری تولیدی پلاسکو جان باختند، روز شنبه دوم بهمن را عزای عمومی اعلام کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها