حکم کامل پرونده زنجانی ابلاغ شد

حکم کامل پرونده زنجانی ابلاغ شد
سه شنبه 12 بهمن 1395 - 18:47

وکیل بابک زنجانی از ابلاغ کامل حکم پرونده موکلش خبر داد و گفت: پس از مطالعه پرونده و با توجه به ماده ۴۷۴ قانون آیین دادرسی نسبت به اعاده دادرسی اقدام خواهیم کرد.

العالم ـ ایران

رسول کوهپایه‌زاده، از ابلاغ کامل حکم پرونده بابک زنجانی خبر داد و گفت: با توجه به اینکه حکم این پرونده در حدود ۱۵۰ صفحه بود، با مساعدت شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب تعدادی تایپسیت این حکم را تایپ و امروز بطور کامل در اختیار ما گذاشته شد.

وکیل بابک زنجانی با اشاره به ماده ۴۷۴ قانون آیین دادرسی کیفری گفت:‌ طبق بند ج ماده ۴۷۴ قانون آیین دادرسی کیفری اگر اتفاق جدیدی در پرونده رخ دهد و در سرنوشت محکوم تاثیرگذار باشد، از موارد اعاده دادرسی بشمار می‌آید.

او در گفت‌وگو ایلنا، به بازداشت یکی از متهمان اصلی پرونده نفتی در ماه گذشته اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه مقام قضایی از این متهم بازداشت شده به عنوان جعبه سیاه پرونده نام برده است، بنظر می‌رسد اجرای حکم باید تا تکمیل تحقیقات از این متهم و صدور حکم قطعی به تعویق بیافتد.

کوهپایه‌زاده گفت: پس از آنکه رای پرونده به طور  کامل مطالعه شود و نقطه نظرات موکل را اخذ کنیم، در اولین فرصت نسبت به اعاده دادرسی اقدام می‌کنیم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها