رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: ابهامات حکم اجرایی ترامپ تاسف بار است

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا: ابهامات حکم اجرایی ترامپ تاسف بار است
سه شنبه 12 بهمن 1395 - 23:57

به نظر پل رایان (رئیس مجلس نمایندگان آمریکا) حکم ریاست جمهوری این کشور ابهاماتی ایجاد نموده که باعث تاسف و شرمندگی است.

العالم - آمریکا

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز سه شنبه گفت ابهاماتی که حکم اجرایی رئیس جمهوری درمورد مهاجرت به آمریکا ایجاد کرده تاسف بار است.

با این حال وی با دفاع از فرمان اجرایی ترامپ علیه پناهندگان و مهاجرت گفت: هرچند که ابتدای اجرای این فرمان، با مشکلات و دست اندازهایی روبرو بود،اما سیاست آن، هماهنگ با اصول جمهوری خواهان بوده است.

به گزارش اسوشیتدپرس از واشنگتن، رایان افزود: مسئولیت امنیت کشور به عهده رئیس جمهوری است هرچند ما از آنچه رخ داده است، حمایت می کنیم. اما باید اندکی تامل کنیم، تا اطمینان یابیم که معیارهای بررسی دقیق پیشینه پناهندگان و مهاجران براساس اصول صحیح است و بتوانیم ایمنی و امنیت کشورمان را تضمین کنیم.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا گفت: به نظر من بروز سردرگمی در اجرای این فرمان تاسف آور است و هیچ کس نمی خواهد ببیند که ساکنان همیشگی قانونی آمریکا در این ممنوعیت مهاجرت گرفتار شوند که قبل از اینکه دولت آمریکا به صراحت اعلان کند که شامل آنان نمی شود، اتفاق افتاد.

اجرای فرمان ترامپ درباره مهاجرت موجب سردرگمی و هرج و مرج در سراسر جهان، جدایی خانواده ها و برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز در سراسر آمریکا شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها