هلاکت چند سرکرده "داعش" در دیرالزور

هلاکت چند سرکرده
چهارشنبه 13 بهمن 1395 - 14:50

در حمله های پیوسته ارتش سوریه به مواضع تروریست های داعش - که برخی از ملیت های دیگر هستند – در شهر دیر الزور سوریه تعدادی از تروریست ها کشته و تعدادی مجروح شدند.

العالم - سوریه
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش داد، یگانی از ارتش سوریه، مواضع داعش در اطراف "جبل الثرده" در حومه جنوبی شهر دیرالزور را زیر آتش سنگین توپخانه و موشک انداز گرفتند؛ در این عملیات یک خودروی مجهز به تیربار منهدم شده و تعدادی از تروریست ها به هلاکت رسیدند.
جنگنده های ارتش سوریه همچنین مواضع و تحرکات گروه تروریستی داعش را در محله "العمال" واطراف منطقه "المقابر" بمباران کردند، در این عملیات نیز تعدادی ماشین آلات مجهز به توپخانه 23 میلیمتری منهدم شده و تعدادی از تروریست ها نیز به هلاکت رسیدند.
علاوه بر این یگان هایی از ارتش و هم پیمانان آن، با گروه های تروریستی داعش در روستای "طابیه جزیره" در حومه شمالی دیر الزور به شدت درگیر شدند که در نتیجه، تعدادی از تروریست ها از ملیت های مختلف از جمله کویت و عراق با نامهای "ابو جراح کویتی"، "مجد خلیل الجدعان"، "عبدالله جمال العفر"، "مجود حماد القریش" و "مالک قیس الجلال" به هلاکت رسیدند.
در روستای "هجین" در حومه شهر "البوکمال" هم بر اثر انفجار یک مین که توسط افراد مقاومت مردمی در منطقه "الشرقیه" کار گذاشته شده بود، 3 تروریست به هلاکت رسیدند.

208

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها