درگیری ساختگی شهرک نشینان صهیونیست با پلیس رژیم اشغالگر قدس

درگیری ساختگی شهرک نشینان صهیونیست با پلیس رژیم اشغالگر قدس
چهارشنبه 13 بهمن 1395 - 23:45

در حالی که رژیم صهیونیستی در طی دو هفته اخیر، بنای بیش از سه هزار واحد مسکونی برای شهرک نشینان صهیونیست در خاک فلسطین را تصویب کرده است دادگاه عالی این رژیم با هدف آرام کردن افکار عمومی، حکم تخلیه یک شهرک صهیونیست نشین در کرانه باختری را صادر کرد. این حکم با مخالفت گروههایی از صهیونیست های ساکن این شهرک مواجه شده است.

العالم فلسطین اشغالی

شماری از شهرک نشینان صهیونیست افراطی با نیروهای نظامی رژیم اشغالگر قدس که درصدد اجرای حکم دادگاه این رژیم مبنی بر انتقال این افراد از شهرک اشغالی "عمونا" در کرانه باختری بودند درگیر شدند.
دادگاه عالی رژیم صهیونیستی ماه نوامبر گذشته حکم به تخلیه شهرک صهیونیست نشین "عمونا" به عنوان بزرگترین شهرک "فاقد مجوز" از سوی رژیم اشغالگر قدس داده بود. حدود 330 صهیونیست افراطی در این شهرک که بر روی اراضی متعلق به فلسطینی ها بنا شده است زندگی می کنند.
علاوه بر بنای شهرک های صهیونیست پس از تصویب در کابینه این رژیم، در برخی موارد شهرک نشینان مسلح افراطی پس از اشغال اراضی فلسطینی ها، اقدام به ساخت شهرک بر روی آن می کنند که برخی مقامات صهیونیست این شهرک ها را "غیرقانونی" می دانند.
بیشتر ساکنان شهرک عمونا با برپایی پست هایی در مقابل ورودی آن، در منازلشان ماندند. صهیونیست های افراطی اقدام به سنگ پراکنی به سوی پلیس رژیم اشغالگر قدس کردند که در نتیجه پلیس 13 تن از آنها را دستگیر کرد. شهرک نشینان فریاد می زدند: یهودی نباید هم کیش خود را اخراج کند.
رژیم صهیونیستی در حالی که هفته پیش بنای 2500 واحد شهرک برای صهیونیست های اشغالی در کرانه باختری و 560 واحد شهرک در بیت المقدس را تصویب کرده است درصدد است با صدور این حکم و تظاهر به تخلیه شهرک مذکور، افکار عمومی را فریب دهد.

216

پربیننده ترین خبرها