شلیک گاز فلفل و اشک آور به فلسطینی ها در کرانه باختری

شلیک گاز فلفل و اشک آور به فلسطینی ها در کرانه باختری
شنبه 16 بهمن 1395 - 10:26

حملات روز جمعه نیروهای رژیم صهیونیستی به فلسطین اشغالی و نوار غزه ، مصدوم شدن 14 شهروند فلسطینی را به دنبال داشت.

 العالم - فلسطین

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در پی اقدام نیروهای رژیم صهیونیستی مبنی بر پرتاب گاز فلفل به فلسطینیان در قدس در منطقه " باب حطه " در بخش قدیمی این شهراشغالی، 5 شهروند به حالت خفگی دچار شدند.
درگیری هایی نیز در دو منطقه الرام و بیت اکسا واقع در شمال غرب این شهر روی داد.

در درگیری های نیروهای اشغالگر و جوانان در نابلس منطقه بیت فوریک واقع در شرق این شهر نیز شماری از شهروندان در پی استشاق گازهای سمی دچار حالت خفگی شدند.

جمعیت هلال احمر فلسطین نیز از همکاری نیروهای خود با مصدومان مبنی بر انتقال یک جوان که به ضرب گلوله در منطقه الفخذ زخمی شده بود به بیمارستان " رفیدیا " خبر داد.
یک جوان فلسطینی دیگر نیز در پی درگیری ها در منطقه بیت دجن شرق شهر نابلس زخمی شد.

جمعیت هلال احمر در قلقیلیه نیز ، به وضعیت 5 شهروند که پس از سرکوب تظاهرات هفتگی روستای کفر قدوم در شرق این شهر مبتلا به حالت خفگی شده بودند رسیدگی کردند. درگیری های محدودی نیز در منطقه عزون رخ داد.  
برخی منابع عبری نیز از زخمی شدن یک سرباز صهیونیستی در درگیری های این روستا تاکید کردند.

درگیری هایی نیز در چندین نقطه شهر بیت لحم مانند تقوع، اردوگاه عایده، نزدیک شهرک عاموس در بیت لحم  و ورودی شمالی این شهر روی داد.

این در حالی است که نیروهای اشغالگر راه پیمائی های برگزار شده در کرانه باختری به منظور اعلام همبستگی با این خانواده ها و مخالفت با سیاست گسترش شهرک سازی اشغالگران در کرانه باختری و قدس اشغالی را سرکوب کردند.

217
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها