تحریم دختر ترامپ در فروشگاه‌های آمریکایی

تحریم دختر ترامپ در فروشگاه‌های آمریکایی
يکشنبه 17 بهمن 1395 - 14:55

فروشگاه های زنجیره ای "نوردستورم" ویژه پوشاک فروش پوشاک تولیدی "ایوانکا"، دختر دونالد ترامپ را متوقف کرد.

العالم - آمریکا
سایت خبرگزاری بی بی سی با ذکر این مطلب گفت این تصمیم پس از راه اندازی کمپین تحریم تمام شرکت هایی که با ترامپ و خانواده او همکاری می کنند گرفته شد.
البته فروشگاه زنجیره ای "نورستورم"، اشاره ای به این موضوع که کمپین یادشده عامل اصلی توقف فروش تولیدات ایوانکا ترامپ بوده یا خیر، نکرده است.
این شرکت علت توقف فروش تولیدات ایوانکا را، برند تجاری آن اعلام کرده و گفته است استقبال از این برند به شدت پایین آمده است.
"نورستورم" افزود: "ما معمولا برای خرید، هر فصل به طور جداگانه تصمیم گیری می کنیم و برای این فصل تصمیم گرفته ایم تولیدات ایوانکا را خریداری نکنیم."
ایوانکا ترامپ، که اکنون مشاور پدر است برای استفاده از اسم خود به عنوان برند تجاری برای تولیداتی مثل کفش، کیف دستی و لباس مجوز دریافت کرده است.
ایوانکا ترامپ در زمینه طراحی و فروش جواهرات نیز فعالیت می کند.
گفتنی است یه تازگی کمپینی در شبکه اجتماعی تویتر شکل گرفته است که با هشتگ GrabYourWallet#)) خواستار تحریم شرکت هایی شده است که با ترامپ و خانواده وی همکاری می کنند.
ماجرا از زمانی شروع شد که دو زن خشم خود را از اظهارات ترامپ علیه زنان در یکی از سخنرانی های اکتبر گذشته خود در فعالیتهای انتخاباتی اعلام کرده بودند.
این کمپین در سایت خود فهرستی از شرکت هایی را که از تحریم ترامپ و خانواده اش حمایت کرده اند، منتشر کرده است.
ایوانکا ترامپ خط تولید کفش را در سال 2011 راه اندازی کرد.
فروشگاه های زنجیره ای "شوز دات کام" کانادایی نیز در نوامبر گذشته فروش کفش های ایوانکا را متوقف کرد.
208

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها