تروریست وهابی که فکر می‌کند احمدی نژاد هنوز رییس جمهور است

تروریست وهابی که فکر می‌کند احمدی نژاد هنوز رییس جمهور است
يکشنبه 17 بهمن 1395 - 22:02

مفتی وهابی که قاضی گروههای تروریستی سوری است، همچنان تصور می کند که احمدی نژاد رئیس جمهور ایران است.

العالم - سوریه

به گزارش روزنامه الکترونیکی رأی الیوم، عبدالله المحیسنی مبلغ سعودی با حضور در میان تعدادی از نیروهای هیئت تحریر الشام در ادلب، ایران را خطاب قرار داد و گفت: به ایران و رئیس جمهور این کشور احمدی نژاد می گویم سوریه را خالد بن ولید آزاد کرده است و ما نوادگان او هستیم. به خدا قسم شما هرگز سوریه را نخواهید گرفت. المحیسنی یا در نام بردن از رئیس جمهور کنونی ایران اشتباه کرده است یا اصلاً نمی داند که چند سالی است که دیگر احمدی نژاد رئیس جمهور ایران نیست.

علاوه بر این اشتباه فاحش، عبدالله المحسینی از سوی برخی گروههای تروریستی سوری به شایعه پراکنی و اختلاف انگیزی متهم شده است. گروه تروریستی احرار الشام روز جمعه از عبدالله المحیسنی عضو شورای هیئت تحریر الشام، خواست دست از شایعه پراکنی بکشد و به شایعاتی در خصوص جداشدن های گسترده نیروهای احرار الشام و پیوستن آنها به هیئت تحریر الشام دامن نزند.

احمد قره علی سخنگوی گروه احرار الشام از عبدالله المحیسنی یکی از حاکمان شرع هیئت تحریر الشام خواست که از شایعه پراکنی و نشر اخبار دروغین راجع به جداشدن های گسترده از گروه احرار الشام دست بکشد و دیدارهایش را از مقرهای متعلق به گروه احرار الشام متوقف کند. 
عبدالله المحیسنی به صورت غیرمنتظره برای دومین هفته متوالی در برنامه تلویزیونی "الشام فی اسبوع" حضور پیدا نکرد. طی سه سال گذشته المحیسنی هر هفته در این برنامه حضور پیدا می کرد.
سریال جدایی ها از گروه احرار الشام و پیوستن نیروهای جدا شده به هیئت تحریم الشام ادامه دارد. ابومحمد الصادق یکی از سرکردگان و حاکم شرع سابق گروه احرار الشام از کناره گیری خود از این گروه خبر داد. جدایی وی از گروه احرار الشام پس از آن صورت می گیرد که دوست نزدیکش ابوجابر الشیخ از گروه احرار الشام جدا و به عنوان فرمانده کل هیئت تحریر الشام منصوب شده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، ابومحمد الصادق جمعه شب در صفحه خود در تویتر نوشت: کناره گیری خود را از گروه احرار الشام اعلام می کنم و از خداوند متعال می خواهم که برادرانم در گروه احرار الشام را موفق بدارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها