گستاخی جدید رئیس کنگره آمریکا علیه ایران

گستاخی جدید رئیس کنگره آمریکا علیه ایران
دوشنبه 18 بهمن 1395 - 02:15

رئیس کنگره آمریکا در تازه‌ترین گستاخی علیه کشورمان، مدعی شد که ایران نیرویی جنگ طلب در خاورمیانه است و کشوری صلح‌جو به شمار نمی‌آید.

العالم - آمریکا

"پل رایان" رئیس جمهوری خواه کنگره در گفتگوی اختصاصی با شبکه تلویزیونی ام اس ان بی سی گفت: کاری که دولت فعلی انجام می دهد و من با آن موافقم این است که می گوید در حال حاضر دولت جدید آمریکا روی کار است، ما نیز شما ایرانیان را به پاسخگویی وامی داریم. دولت قبل چنین کاری نمی کرد. دولت جدید باید این کار را انجام دهد و فکر می کنم به این نقطه می رسیم.

وی درباره احتمال تلافی جویی ایران مدعی شد: وقتی ما به آنان باج دهی می کردیم چه کردند؟ آنها به مراتب بدتر شدند و از این رو، لازم است بدانند که به پاسخگویی واداشته می شوند و اگر ما این کار را نکنیم، آنها هم به این کارهای خود ادامه می دهند.

پل رایان ادامه داد: به یاد داشته باشید که آنها نیرویی جنگ طلب در خاورمیانه هستند. ببینید چه کارهایی برای بی ثبات کردن منطقه با همه دست نشانده های خود می کنند؟ ببینید برای تامین مالی تروریسم چه می کنند، به سابقه نقض حقوق بشری آنان نگاه کنید؛ موشک های بالستیک آزمایش می کنند و می بینید که در روی موشک بالستیک خود به عبری، فارسی و انگلیسی می نویسند مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل؛ این کشوری آشتی جو نیست.

پربیننده ترین خبرها