هشدار مسؤولان عراقی دربارۀ داعش در صلاح الدین

هشدار مسؤولان عراقی دربارۀ داعش در صلاح الدین
سه شنبه 19 بهمن 1395 - 12:08

استاندار و رییس کمیته امنیتی شورای استان صلاح الدین عراق در اظهارات جداگانه ای، با اشاره حوادث تروریستی در مناطق مختلف این استان، نسبت به فروپاشی امنیتی و نفوذ داعش هشدار دادند.

العالم - با خبرنگاران

خبرنگار شبکه العالم روز سه شنبه از عراق گزارش داد: "شیخ جاسم الجباره" رییس کمیته امنیتی شورای استان صلاح الدین عراق با اشاره به حوادث تروریستی در مناطق شرق و شمال سامرا گفت: حوادث چند روز اخیر تهدیدی برای هدف قرار دادن سامرا و اشغال برخی مناطق و قطع راه بغداد و تکریت است.
وی با متهم کردن دولت مرکزی به عدم توجه به هشدارهای سابق درباره ضرورت آزاد سازی همه استان صلاح الدین از دست نیروهای داعش، خواستار سرعت بخشیدن به عملیات آزاد سازی شهرهای باقیمانده و توجه به هشدارهای امنیتی توسط دولت شد.

در همین حال، "احمد عبد الله الجبوري" استاندار صلاح الدین نیز در اظهاراتی با اشاره به خطرهای امنیتی در محورهای شرقی استان صلاح الدین، از "حیدر العبادی" به عنوان فرمانده کل قوای عراق خواست هرچه سریعتر با اتخاذ تدابیر لازم، مانع خطرات امنیتی مناطق صلاح الدین باشد.
وی افزود: خطرات امنیتی در مناطق شرقی صلاح الدین در حال گسترش است و لازم است اقداماتی برای مقابله با نقض های امنیتی وجود داشته باشد تا خون شهدای ما به هدر نرفته باشد.

پربیننده ترین خبرها