ماجرای شکایت همسر ترامپ از «دِیلی مِیل» چیست؟

ماجرای شکایت همسر ترامپ از «دِیلی مِیل» چیست؟
سه شنبه 19 بهمن 1395 - 16:45

بانوی اول اسلونیایی تبار آمریکا ضمن شکایت علیه نشریه انگلیسی «دیلی میل» به دلیل انتشار مطالبی در خصوص گذشته او، خواستار غرامت 150 میلیون دلاری شده است.

العالم - آمریکا

در حالی که 19 روز از آغاز ریاست جمهوری دونالد ترامپ می‌گذرد، بانوی اول جدید آمریکا علیه یک نشریه انگلیسی طرح دعوا کرده و برای بار دوم علیه آن به دادگاه شکایت برده است.

سوم شهریور ماه بود که در خبرها آمده بود همسر نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 علیه یک نشریه انگلیسی به دادگاه شکایت برد.

ملانیا ترامپ که متولد اسلونی است، پیش از ازدواج با دونالد ترامپ در سال 2005 سابقه فعالیت به عنوان مدل و مانکن را داشت.

او علیه «دیلی میل» به اتهام افترا شکایت کرد. شکایتش مربوط به گزارش این نشریه در خصوص گذشته ملانیا ترامپ و ادعای اینکه او سابقه فعالیت به عنوان کارگر جنسی را داشته، مربوط می‌شود.

شکایت اول ملانیا ترامپ علیه «دیلی میل» در دادگاه مریلند ثبت شده بود اما قاضی دادگاه شکایتش را به دلیل اینکه این نشریه در مریلند حضور ندارد، رد کرده بود.

حالا خبر رسیده که او که از 19 روز قبل «بانوی اول» آمریکا شده، برای بار دوم علیه دیلی میل شکایت کرده و این بار شکایتش را در نیویورک ثبت کرده است.

بانوی اول آمریکا در نیویورک که موسسه رسانه‌ای میل(Mail Media Inc) دفاتری در این ایالت آمریکا دارد، شکایتش را ثبت کرده است.

در متن شکواییه تاکید شده که به خاطر «آسیب و ضررهایی» که دیلی میل به ملانیا ترامپ زده، همسر ترامپ خواستار دریافت حداقل 150 میلیون دلار غرامت است.

منبع: فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها