صدور روادید آمریکا برای تیراندازان

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان: به آمریکا نمی‌رویم

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان: به آمریکا نمی‌رویم
چهارشنبه 20 بهمن 1395 - 12:19

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت:‌ با وجود صدور روادید ورود به آمریکا برای چهار بازیکن و یک سرپرست، تیم تیراندازی با کمان ایران به این کشور اعزام نمی‌شود.

العالم- ایران

محمد علی شجاعی روز چهارشنبه در گفتگویی اظهار داشت: ‌اگر طبق برنامه ریزی صورت گرفته، روادید ورود به آمریکا صادر می شد، تیم می توانست در موعد مقرر راهی آمریکا شود و فردا - پنجشنبه - در نخستین تمرین رسمی این رقابت ها در لاس وگاس شرکت کند.
وی ادامه داد:‌ وزارت امور خارجه آمریکا روادید بازیکنان را به موقع صادر نکرد، ضمن به ترکیب و تیمی ناقص روادید داد و این موضوع نمی تواند اهداف مورد نظر را پیگیری کند.
به گفته شجاعی، قرار بود تیمی 10 نفره متشکل از سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دو بخش زنان و مردان راهی آمریکا شود، اما وزارت خارجه آمریکا فقط به چهار بازیکن زن و مرد بزرگسال روادید داد. این ترکیب مورد تایید کادر فنی و سرمربی تیم ملی نیست. 

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان ادامه داد:‌ اکنون برنامه ریزی ها به گونه ای است که تیم زمانی وارد آمریکا می شود که رقابت ها پیش تر آغاز شده است و در نتیجه حضور در این رقابت ها نتیجه ای برای تیم ملی ندارد.
شجاعی گفت:‌ در روزهای آینده در مکاتبه با فدراسیون بین المللی تیراندازی با کمان و کمیته برگزار کننده رقابت های جهانی تیرانداز با کمان آمریکا، اعتراض و نارضایتی خود را از اتفاقات پیش آمده که مانع از حضور به موقع ورزشکاران در عرصه های بین المللی ورزش می شود، اعلام خواهیم کرد.

جام جهانی تیراندازی با کمان از 22 تا 24 بهمن ماه در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار می شود. 

شجاعی در ادامه به آغاز اردوهای آماده سازی تیم های ملی ریکرو و کامپوند از چهار ماه پیش اشاره کرد و گفت:‌ ما درین مدت و با هدف آماده سازی بازیکنان در شرایط آب و هوایی مشابه در تایلند و شانگهای یک اردوی 35 روزه در کیش و اردوی 40 روزه در بندر انزلی برگزار کردیم. 

وی ادامه داد: تمام 35 کماندار زن و مرد در سه رده سنی در شرایط آمادگی بسیار خوبی قرار دارند و دوها به صورت پیوسته تا اعزام تیم به کاپ آسیا در تایلند ادامه خواهد یافت و پس از این رقابت ها مجددا اردوی آماده سازی برگزار شده و دوباره تا اعزام تیم به شانگهای پیگیری می شود.
رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت:‌ کادر فنی به ژه پارک میوک وون از روند آماده سازی بازیکنان و رکورد آنان راضی و امیدوار است آنان تا زمان اعزام به شرایط بهتری نیز برسند. 

کاپ آسیا از 29 اسفند 95 تا ششم فروردین ماه 96 به میزبانی بانکوک برگزار می شود و رقابت های جام جهانی شانگهای نیز اواخر فروردین ماه سال آینده خواهد بود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها