رقابت‌های بین‌المللی پل‌های ماکارونی جهان در یزد

رقابت‌های بین‌المللی پل‌های ماکارونی جهان در یزد
دوشنبه 25 بهمن 1395 - 14:16

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد از میزبانی رقابت‌های بین‌المللی پل‌های ماکارونی جهان خبر داد.

العالم-ایران
سید حیدر میرفخرالدینی  اظهار داشت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد میزبانی شایسته ای از مسابقات ملی سازه‌های ماکارونی در سال گذشته داشت و اکنون نیز در صدد برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات جهانی سازه‌های ماکارونی در این دانشگاه هستیم.

وی یادآور شد: این دوره از مسابقات قرار است در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار شود و دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد میزبان این رقابت‌ها خواهد بود.

میرفخرالدینی ادامه داد: این دانشگاه همچنین مجموعه دانشگاه‌های استان یزد به لحاظ بهره مندی از امکانات کارگاهی، آزمایشگاهی و رفاهی مناسب همچنین بهره‌مندی از اساتید نخبه و دانشجویان برتر، ظرفیت برگزاری رقابت‌های بین ‌المللی نظیر سازه های ماکارونی را داراست.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه فنی و حرفه ای استان یزد در زمینه مسابقات علمی و سازه‌های مختلف درخشش خوبی داشته است، افزود: تیم بتن این دانشگاه در مسابقات انجمن بتن آمریکا و ایران خوش درخشید و موفق به رکورد زنی جهانی تیم سازه‌های ماکارونی و کسب دیگر موفقیت‌های علمی و پژوهشی دیگر نیز شده است.

وی، برجسته‌ترین نقش دانشگاه فنی و حرفه‌ای را مهارت‌آموزی دانست و اظهار داشت: در کنار توجه به امر پژوهش، پرورش تکنسین ماهر و کارآزموده وظیفه اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای است و در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته که برآیند آن اشتغال اکثر فارغ‌التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه‌ای است.

منبع:مهر

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها