تصاویر؛ طرح خلاقانه اتاق ملاقات تاشو گوگل

تصاویر؛ طرح خلاقانه اتاق ملاقات تاشو گوگل
دوشنبه 25 بهمن 1395 - 20:17

اتاق ملاقات تاشو کمپانی گوگل به سادگی هر چه تمامتر به یک دفتر کار موقت کشویی تبدیل می شود و پس از اتمام جلسه به راحتی این اتاق کار تاشو جمع می‌شود.

العالم - گوناگون

طراحی و اجرای خلاقانه اتاق ملاقات تاشو کمپانی گوگل در حالی توسط موسسه فناوری ماساچوست با همکاری شرکت گوگل ساخته و به اجرا درآمده است که این ایده به سادگی هر چه تمامتر به  یک دفتر کار موقت کشویی تبدیل می شود که پس از اتمام جلسه به راحتی این اتاق کار تاشو جمع می‌شود.

اتاق ملاقات تاشو کمپانی گوگل در واقع برای افرادی طراحی شده که بدون ایجاد وقفه و مزاحمت در مورد یک موضوع کاری و حتی شخصی به هم به مکالمه بپردازند .

موسسه فناوری ماساچوست و شرکت گوگل در همکاری مشترک موفق به طراحی این سیستم نوآورانه شدند که Transformable Meeting Spaces (اتاق ملاقات قابل تغییر شکل) نام دارد.
این ساختار فوق‌العاده از سقف روی زمین کشیده شده و دارای ۱۰ فوت عرض و  ۸ فوت ارتفاع است و می‌تواند ۸  نفر را در خود جای دهد.
کاربران می‌توانند به سادگی و پس از اتمام جلسه این اتاق کشویی را جمع کنند. همانطوری که در تصاویری می بیندی ساختار این اتاق کار تاشو این گونه است که به  با ۳۶ میله فایبرگلاس پیوسته به سقف سالن متصل شده و به سادگی قابل اجرا خواهد بود.
این در حالی است که طراح این اتاق ملاقات تاشو کمپانی گوگل به منظور جلوگیری از خروج سر و صدا از این اتاق جلسه، این ساختار با تخته‌های سه لا که حکم یک اسکلت خارجی را دارد، پوشیده شده است.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها