متخصصان درباره سلامت روانی ترامپ هشدار دادند

متخصصان درباره سلامت روانی ترامپ هشدار دادند
چهارشنبه 27 بهمن 1395 - 18:58

روانپزشکان، روانشناسان و مددکاران اجتماعی با امضاء نامه‎ای سرگشاده نسبت به وضعیت روحی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، هشدار دادند.

العالم - آمریکا

"ایندیپندنت" در گزارشی نوشت، 35 تن از متخصصان سلامت روان از عدم تطبیق رفتار و کلام ترامپ خبر دادند که این وضعیت موجب می‎شود وی نتواند با خیالی راحت به عنوان رئیس جمهور فعالیت کند.

این گزارش به نقل از متخصصان سلامت روان افزود، "گرایش رئیس جمهور به تحریف واقعیت به شکلی است که می‎خواهد با تصور بزرگی‎اش منطبق باشد، به طوری که مدام به کسانی که از حقایق او برای به چالش کشیدنش استفاده می‎کنند، حمله می‎کند، و این امر احتمالا در زمانی که وی در موضع قدرت قرار دارد، تشدید می شود."

این متخصصان در نامه ‏ای به "نیویورک تایمز" اعلام کردند که لازم بود سکوت خود را درباره این موضوع بشکنند زیرا نگرانند مشکلات زیادی به وجود آید.

تعدادی از متخصصان بهداشت روانی و سناتورهای دو حزب آمریکا درباره وضع روحی ترامپ نیز ابراز نگرانی کردند.

اندرو سولیوان، از منتقدان محافظه کار، گفت رسانه‎ها باید به طور جدی به موضوع سلامت روحی رئیس جمهور بپردازند.

وی به شبکه تلویزیونی سی ان ان گفت: "وجود چنین شخصیت بی ثباتی در مرکز جهان که توانایی پذیرش واقعیت را نداشته باشد، موضوع بسیار خطرناکی است."

سولیوان افزود: "میدانم که ما نباید این موضوع را مطرح کنیم ولی این وضع به طور جدی پیش روی ما قرار دارد."

سولیوان در مقاله‎ای با عنوان "دیوانگی پادشاه ترامپ" که به تازگی در "نیویورک مگزین" منتشر کرد، به ادعاهای نادرست رئیس جمهور درباره هزاران رای دهنده غیر قانونی و آمار ناصحیح درباره میزان ارتکاب جرائم استناد می‎کند.

یک سناتور دموکرات نیز به "اسوشیتد پرس" گفت، همکاران جمهوریخواه ترامپ هم درباره سلامت روانی وی ابراز نگرانی کردند.

اَل فرانکِن، سناتور ایالت مینه سوتا، گفت: "این نگرانی در میان تعدادی از جمهوریخواهان وجود دارد که همه ما این سوء ظن را داریم که ترامپ زیاد دروغ می گوید. ترامپ چیزهایی می گوید که حقیقت ندارند. من فکر می‎کنم این کار مانند دروغ گفتن است."

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها