مسکو مذاکره با ریاض را برای عقد قراردادهای تسلیحاتی تأیید کرد

مسکو مذاکره با ریاض را برای عقد قراردادهای تسلیحاتی تأیید کرد
دوشنبه 2 اسفند 1395 - 14:37

کمیسیون همکاری نظامی- فنی روسیه با تاکید بر عدم عرضه سلاح های هجومی به ایران، اعلام کرد، در حال مذاکره با عربستان در مورد فروش تسلیحات و ابزارهای نظامی مسکو به ریاض است.

العالم اروپا
به گزارش شبکه روسیاالیوم، "الکسی فرولکین" معاون مدیر هیأت فدرال امور نظامی- فنی روسیه، روز دوشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه "آیدکس 2017" در ابوظبی با اعلام این خبر از آمادگی کشورش برای تقویت رابطه جامع در زمینه همکاری نظامی- فنی با عربستان و دستیابی به نتایج مثبت در این زمینه خبرداد.
گفتنی است، "ولادیمیر کوجین" معاون رئیس جمهور روسیه در زمینه همکاری نظامی – فنی، ماه مه گذشته در گفت و گو با خبرگزاری "اینترفاکس" از مذاکره مسکو با عربستان در زمینه فروش انواع مختلف سلاح های روسی از جمله هواپیماهای جنگی خبر داده بود.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه نیز دسامبر2015  گفته بود: "مسکو در نظر دارد با عربستان سعودی در زمینه های نظامی همکاری کند". وی از مذاکرات میلیارد دلاری دراین باره صحبت به میان آورد.

از سوی دیگر فروکلین با تاکید بر اینکه مسکو هیچ سلاح هجومی به ایران صادر نخواهدکرد، خاطرنشان کرد: "روسیه قرارداد فروش موشک های "إس-300" به جمهوری اسلامی ایران اجرایی می کند". 
221

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها