یورش گسترده نظامیان صهیونیست به کرانه باختری

یورش گسترده نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
سه شنبه 3 اسفند 1395 - 12:48

نیروهای اشغالگر صهیونیستی درادامه یورش به مناطق مختلف کرانه باختری، به منطقه ای درغرب نابلس یورش بردند ویک جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

 مرکز اطلاع رسانی فلسطین روز سه شنبه به نقل از شاهدان گزارش داد، چند گشتی از نظامیان رژیم  اشغالگر صهیونیست، ساعت یک و نیم شب گذشته به منطقه تل درغرب نابلس درشمال کرانه باختری رود اردن یورش بردند و به بازرسی اهالی این منطقه پرداختند.
براساس این گزارش، به دنبال این یورش ها، درگیری هایی میان نظامیان صهیونیست با جوانان فلسطینی روی داد ونظامیان صهیونیست به سوی جوانان فلسطینی، بمب های گازی و صوتی شلیک کردند.
به گفته اهالی، نیروهای صهیونیست، کاید الهندی شهروند فلسطینی را بازداشت کردند و درپی منفجر کردن شیئ مشکوک ازسوی نظامیان صهیونیست، انفجاری شدید روی داد.
نیروهای اشغالگر صهیونیست دیروز به منطقه یورش بردند ودو جوان از اهالی این منطقه را بازداشت کردند که یکی از آنان قبلاً در زندان های این رژیم اسیر بوده وسپس آزاد شده بود.
نظامیان صهیونیست همچنین پس از یورش به منزل «ادهم الشاعر» درمنطقه برقه درشمال نابلس، وی را بازداشت کردند.
نیروهای اشغالگر صهیونیست بامداد امروز نیز با یورش به شهر قلقیلیه درشمال کرانه باختری رود اردن، به منازل فلسطینیها یورش بردند وشهروندان را مورد آزار و اذیت قرار دادند.
215

پربیننده ترین خبرها