تخریب خانه یک فلسطینی در شمال بیت المقدس

تخریب خانه یک فلسطینی در شمال بیت المقدس
چهارشنبه 4 اسفند 1395 - 12:44

نیروهای رژیم صهیونیستی منزل یک شهروند فلسطینی را در شمال بیت المقدس اشغالی تخریب کردند.

العالم فلسطین
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین ،نیروهای رژیم صهیونیستی صبح امروز چهارشنبه منزل یک شهروند فلسطینی در منطقه بیت حنینا واقع در مشال قدس اشغالی را به بهانه ساخت غیر قانونی و بدون مجوز تخریب  کردند.

" ایمن  ابورموز "خبرنگار مطبوعاتی گفت :تیم هایی از شهرداری رژیم صهیونیستی اشغالی  به همراه خودروهای سنگین و با پشتیبانی پلیس و نیروهای گارد مرزی و نیروهای ویژه ساعات اولیه صبح ، منزل لؤي أبو رموز (همسر خواهرش ) را در بیت حنینا تخریب کردند.

قدس پرس به نقل از ابورموز نوشت کارگران شهرداری رژیم صهیونیستی، پیش از تخریب به بهانه غیر قانونی بودن ساخت منزل ، وسائل منزل وی را تخلیه کردند.
وی افزود:عملیات تخریب این منزل 130 متری ، هفت فلسطینی که کودکان را نیز شامل می شد، آواره کرد.
وی افزود:این خانواده پیش از این اخطارهایی برای تخریب دریافت کرده بودند و مساله را در دادگاه های اسرائیلی دنبال می کردند که البته بدون نتیجه بود.

بر اساس آمارهای مختلف ، از ابتدای سال جاری،69 مجتمع فلسطینی مسکونی ، تجاری و برای نگاه داری حیوانات در بیت المقدس و مناطق اطراف آن ، تخریب شده است.
شهرداری رژیم صهیونیستی موسوم به اداره مدنی  از ابتدای سال جاری دستکم 150 اخطاریه و دستور تخریب به بهانه ساخت غیر قانونی صادر کرده است.
217

پربیننده ترین خبرها