نایکی لباس ورزشی اسلامی عرضه می‌کند

نایکی لباس ورزشی اسلامی عرضه می‌کند
چهارشنبه 18 اسفند 1395 - 18:21

قرار است شرکت "نایکی" به زودی از کلکسیون لباس‌های پلی استر و سبک وزن خود برای بانوان ورزشکار مسلمان به نام «Nike Pro Hijab» رونمایی کند.

العالم - گوناگون 

دستور مهاجرتی ترامپ و برخورد نا مناسب او با مسلمانان، سبب شده که بسیاری از شرکت ها علیه او کار کنند و در راستای حمایت از مسلمانان با یکدیگر متحد شوند. این بار نیز شرکت نایکی که در زمینه تولید لباس های ورزشی فعالیت دارد، تصمیم گرفته قدمی برای جلب رضایت بیشتر جامعه مسلمان ها بردارد.

قرار است نایکی به زودی از کلکسیون لباس های پلی استر و سبک وزن خود برای بانوان ورزشکار مسلمان به نام «Nike Pro Hijab» رونمایی کند. مسئولان شرکت آمریکایی اظهار داشته اند که فرایند تحقیق و تولید لباس های اسلامی، نزدیک به یک سال طول کشیده و ورزشکاران زن مسلمان نیز در این راه به کمپانی کمک کرده اند.

محصول نهایی از یک پارچه شبکه ای یک لایه به نام «Nike Pro power mesh» ساخته شده است. طبق گفته نایکی، لباس جدید از قابل تنفس ترین پارچه ممکن بهره می برد و قرار است در رنگ های تیره و خنثی عرضه گردد. بیشتر واکنش ها به لباس ها مثبت بوده، هرچند برخی اظهار نگرانی کرده اند.

عده ای از وجود لوگوی نایکی روی پوشش سر اظهار نارضایتی دارند و افراد دیگری نیز به شدت ابراز خوشحالی می کنند. به نظر می رسد با عرضه محصولات نایکی و فراگیر شدن آن ها در بازار، فصل جدیدی در ورزش بانوان مسلمان آغاز شود.

منبع : rooziato

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها