پلیس نیویورک فعال زن عرب را بازداشت کرد

پلیس نیویورک فعال زن عرب را بازداشت کرد
پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 - 14:26

پلیس نیویورک همزمان با روز جهانی زن، فعال زن عرب و رئیس جمعیت عربی – آمریکایی را به اتهام مشارکت در تظاهرات ضد "دونالد ترامپ" رئیس جمهور آمریکا بازداشت کرد.

العالم - آمریکا

به گزارش شبکه روسیاالیوم، پلیس روز (چهارشنبه) "لیندا صرصور" فعال زن عرب و دو نفر دیگر را در جریان تظاهرات اعتراضی گسترده زنان علیه سیاست های ترامپ در نیویورک و دیگر ایالت های آمریکا بازداشت کرد. آنها اعلام کردند که در این روز دست از کار خواهند کشید.
اکثر زنان دموکرات کنگره آمریکا، چهارشنبه ۸ مارس (۱۸ اسفند) در روز جهانی زن دست از کار کشیدند و با راهپیمایی در نزدیکی کاخ سفید در واشنگتن بر اهمیت زنان در جامعه تاکید کردند.
همراهی معلم ها و کارکنان مدارس آمریکا با زنان کنگره در این روز نیز برخی از مدارس آمریکا را به تعطیلی کشاند.

هزاران زن با پوشیدن لباس های قرمز در نیورک مخالفت خود را سیاست های رئیس جمهور آمریکا اعلام کردند. صرصور نیز همراه با شماری از زنان با تحصن در خیابان، حرکت خودروها را با مشکل مواجه کردند که همین موضوع بازداشت آنها را از سوی پلیس درپی داشت.

نانسی پلوسی، رهبر اقلیت دموکرات های مجلس نمایندگان آمریکا به همراه زنان "سرخ جامه" که به این مراسم رنگ و رویی ضدترامپ داده بودند نیز دراین تظاهرات شرکت کرد.

در تظاهرات اعتراضی نیویورک علیه ترامپ، دهها زن مسلمان نیز شرکت و مخالفت خود را سیاست های رئیس جمهور آمریکا علیه مسلمانان و مهاجران اعلام کردند.
221

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها