با برتری مقابل ژاپن رقم خورد؛

فوتبال ساحلی ایران جهانی شد

فوتبال ساحلی ایران جهانی شد
جمعه 20 اسفند 1395 - 15:32

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با برتری مقابل ژاپن در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا جواز حضور در جام جهانی باهاما را کسب کرد.

العالم ـ ایران
به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، در نخستین بازی از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی فوتبال ساحلی آسیا 2017 مالزی، تیم‌های امارات و لبنان امروز (جمعه) به مصاف هم رفتند که این دیدار در وقت‌های قانونی و اضافه با تساوی 4 - 4 به پایان رسید تا تکلیف تیم صعودکننده به فینال رقابت‌ها در ضربات پنالتی مشخص شود. در نهایت تیم امارات موفق شد با پیروزی 2 بر یک در ضربات پنالتی (مجموع 6 بر 5) ضمن صعود به فینال مسابقات قهرمانی آسیا به عنوان نخستین تیم آسیایی جواز حضور در جام جهانی باهاما را کسب کند.

در بازی حساس و نفس‌گیر دیگر مرحله نیمه نهایی قهرمانی آسیا، تیم‌های ملی ایران و ژاپن از ساعت 12 به وقت ایران به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با پیروزی مقتدرانه شاگردان محمدحسین میرشمسی و با نتیجه 8 بر 6 به پایان رسید. در این دیدار برای تیم ملی کشورمان محمد احمدزاده (دو گل)، مسلم مسیگر، محمدعلی مختاری (دو گل)، حسین عبداللهی (دو گل) و سیدعلی ناظم گلزنی کردند.

وقت اول این مسابقه با تساوی 3 - 3 به پایان رسید، اما در وقت دوم شاگردان میرشمسی دو گل و شاگردان مارسلو مندز یک گل دیگر به ثمر رساندند و این وقت از مسابقه با پیروزی 5 بر 4 ملی‌پوشان ایران تمام شد. در وقت پایانی مسابقه، بازیکنان تیم ملی ایران تسلط کامل خود روی شرایط بازی را به طور کامل به دست آوردند و با سه گل دیگری که وارد دروازه ژاپن کردند و دریافت یک گل در دقایق پایانی، نهایتاً بازی را با نتیجه 8 بر 6 به سود خود به پایان بردند تا ضمن صعود مقتدرانه به فینال رقابت‌های فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا، جواز حضور در جام جهانی 2017 باهاما را کسب کرده باشند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها