حمله به گروه مالزیایی در نمایشگاه کتاب عربستان +ویدیو

شنبه 21 اسفند 1395 - 08:22

یکی از نیروهای گروه موسوم به امر به معروف و نهی از منکر عربستان به یک گروه موسیقی سنتی مالزیایی در نمایشگاه بین المللی کتاب ریاض حمله کرد و مانع فعالیت آن شد .

العالم عربستان

"هانی الغفیلی" سخنگوی وزارت فرهنگ و اطلاع رسانی عربستان درباره این ماجرا در کنفرانسی خبری گفت: یکی از بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی کتاب ریاض که عضو مرکز امر به معروف و نهی از منکر است ، به گروه موسیقی مالزی که برای اجرای برنامه در این نمایشگاه دعوت شده بود ، حمله می کند که نیروهای پلیس فرد مهاجم را بازداشت می کنند.
فرد مهاجم با حمله به گروه موسیقی، میکروفون آنها را برمی دارد و می گوید: "این دیگر نمایشگاه کتاب نیست. یک گروه موسیقی را اینجا می آورید در حالی که خدا و پیامبرش از این کارها راضی نیستند."
یکی از اعضای گروه موسیقی، به زبان انگلیسی به فرد مهاجم می گوید: ما میهمان هستیم. ولی آن فرد مهاجم توجهی نمی کند و دستگاه های گروه موسیقی را می شکند و به اطراف پرتاب می کند.
برخی از بازدیدکنندگان نمایشگاه از فرد مهاجم می خواهند که دست از کارش بردارد ولی او توجهی نمی کند.
نیروهای امر به معروف و نهی از منکر عربستان که از جمله نیروهای امنیتی سعودی هستند، با رفتارها و مداخلۀ خود در امور مردم جنجال زیادی را به راه انداخته اند زیرا نظام حاکم دست این نیروها را بیش از پیش باز گذاشته است و برای مردم دردسر ساز شده اند.

214

پربیننده ترین خبرها