تصاویر ... برادرخواندۀ آبی بوگاتی شیرون دغدغۀ پولدارها را حل کرد!

تصاویر ... برادرخواندۀ آبی بوگاتی شیرون دغدغۀ پولدارها را حل کرد!
چهارشنبه 25 اسفند 1395 - 00:08

آیا می دانستید یکی از ایراداتی که به بوگاتی شیرون وارده شده است، چیست؟ نمی تواند روی آب حرکت کند! ثروتمندان بیچاره ای که بوگاتی شیرون دارند، مجبورند تا به قایق های تفریحی شرکت های دیگر متوسل شوند تا سفرهای آبی را تجربه کنند، کاری که اصلا وجهه خوبی ندارد!

العالم - گوناگون

بوگاتی اما به این مشکل پی برد و در جهت رفع آن با شرکت قایق سازی Palmer Johnson برای ساخت قایق تفریحی الهام گرفته شده از شیرون اقدام به کار کرد.
همکاری این دو شرکت برای ساخت قایق تفریحی به سال 2015 برمی گردد، اما طبق اظهارات پالمر جانسون در آن مرحله طراحی کاملاً متفاوت بود و اخیرا با طراحی دوباره این قایق شباهت بیشتری به شیرون پیدا کرده است و می توان گفت که نسخه قایق این ابرخودرو است. طراحی نعل اسبی نمای جانبی در هر دو یکسان است و همینطور رنگ بندی دوگانه نیز برای قایق در دسترس خواهد بود، حتی امکان انتخاب فیبر کربن بدون رنگ جهت نمایش تار و پود فیبر در این قایق وجود دارد که می توانید آن را در هنگام سفارش از سایت بوگاتی انتخاب کنید.
قایق تفریحی فوق  هم مجهز به عرشه و هم اتاقک های داخلی است. طراحی بیرونی مملو از چرم و فیبر کربن است و در کف آن انواع مختلفی از چوب مانند چوب درخت بلوط آبی طبیعی بکار رفته است. جکوزی تعبیه شده در قایق به محل نگهداری نوشیدنی مجهز است و در نزدیکی آن محلی برای روشن کردن آتش نیز وجود دارد. در داخل مرمر نیز در کنار چرم و فیبر کربن برای طراحی استفاده شده است. کابین نشیمن با طراحی خیره کننده و رویایی به گونه طراحی شده که حتی تصور آن در فضاپیماهای موجودات فضایی نیز عجیب نیست. همین سبک طراحی نیز در اتاق خواب مجهز به تخت دو نفره ادامه پیدا کرده است.
این قایق که طول آن نزدیک به 20 متر می باشد، مجهز به موتور V8 با حجم 16.2 لیتر است که قادر به تولید 1000 اسب بخار قدرت و سرعت نهایی 44 گره معادل 80 کیلومتر بر ساعت می باشد. نسخه 1200 اسب بخاری این موتور نیز موجود است که سرعت نهایی آن 48 گره، معادل 88 کیلومتر بر ساعت است. بوگاتی در سال 1930 نیز یک قایق سرعتی ساخته بود که نام آن به یاد دختر اتوره بوگاتی (Ettore Bugatti)، بنیانگذار شرکت بوگاتی Niniette گذاشته شده بود و قرار است نام قایق جدید نیز Niniette 66 باشد.
اگر میخواهید صاحب یکی از این قایق ها باشید باید خیلی سریع عمل کنید، زیرا تنها 66 عدد از این قایق ها تولید می شود و قیمت آن نیز تنها به خریداران گفته خواهد شد.
منبع : sakhtafzarmag

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها